پارکت لمینت نسکافه ای از نمونه های بسیار پر طرفدار پارکت است که به دلیل رنگ خاص و فوق العاده و قیمت مناسب مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد. پارکت لمینت نسکافه ای را می توانید در تمامی فروشگاه های تزیینات داخلی ساختمان و دکوراسیون بیابید. در مراکز عرضه لمینت رنگ ها و طرح های گوناگون، به صورت سمپل هایی کوچک ارائه می شود. گاهی انتخاب از روی این نمونه های کوچک دشوار خواهد بود. بنابراین در مراکز عرضه و فروش عموما افرادی هستند که می توانند شما را در انتخاب راهنمایی نمایند.

مرکز عرضه پارکت لمینت نسکافه ای

انتخاب پارکت لمینت نسکافه ای

انتخاب پارکت لمینت نسکافه ای در بدو ورود به یک ساختمان آنچه پیش از هرچیز توجه فرد را به خود جلب مب کند، کف ساختمان است. نوع کف پوش تاثیر بسیار زیادی بر طرح کلی دیزاین داخلی دارد. خصوصا برای محیط های اداری و کاری کف پوش های لمینت به دلیل مقاومت بالا و قیمت پایین گزینه های خوبی هستند. حتی در منازل و محیط های مسکونی نیز با وجود استفاده از فرش، که از اجزاء دکور محیطی است، پارکت لمینت کف این روزها مورد توجه قرار گرفته است.

نوع کف پوش بر اساس رنگ دکور و همچنین سلیقه شخصی تعیین می گردد. اغلب افراد به دنبال بزرگتر نشان دادن فضا هستند بنابراین سعی می شود تا کف پوشی کار گذاشته شود تا محیط داخلی را کمی بزرگتر و باز تر نشان دهد. پارکت لمینت نسکافه ای، رنگی مناسب برای بیشتر فضاها می باشد. برای انتخاب پارکت لمینت علاوه بر سلیقه باید بودجه را نیز در نظر گرفت.با توجه به قیمت پایین پارکت لمینت، به نظر می رسد که گزینه خوبی خواهد بود.

پارکت لمینت به دلیل داشتن لایه ضد خش بر روی سطح آن در برابر خراش و ساییدگی مقاوم بوده و طول عمر بیشتری دارد. نظافت و تمیز کردن سطح آن ساده بوده و در اثر رطوبت هوا تخریب نمی شود. برای نصب آن بهتر است از افراد با تجربه بهره بگیرید و خبر خوب اینکه نصب آن بسیار ساده و با چسب های مخصوص و با حداقل گرد وخاک و آلودگی و به سرعت انجام می شود.

قیمت پارکت لمینت نسکافه ای

قیمت پارکت لمینت نسکافه ای قیمت پارکت نسکافه ای در بازار بسیار متغیر است. زیرا کیفیت پارکت های موجود در بازار با یکدیگر متفاوت بوده و بر اساس جنس و شرکت سازنده با یکدیگر تفاوت دارند. ثابت نبودن قیمت مواد اولیه سبب شده تا قیمت نهایی محصول نیز متغیر بوده و دستخوش تغییرات بازار گردد. بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز ساخت پارکت از خارج از کشور تامین می گردد بنابراین قیمت ارز بر آن موثر است. هزینه خرید انواع پارکت وارداتی نیز بر اساس نرخ ارز معین می شود. اما به هر حال با وجود برندهای مختلف همیشه می توانید پارکت با قیمت مناسب را باکمی جستجو بیابید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *