کفپوش ارزان اپوکسی که با نام پلی پوکساید نیز شناخته می شود یک پلیمر (بسپار) است که آن را از درهم کنش رزین اپکساید و یک نوع سخت کننده یا هاردنر متناسب با کاربرد اپوکسی تولید می کنند.

واحد تولید کفپوش ارزان اپوکسی اصفهان

رنگبندی بسیار کفپوش اپوکسی طرح دار

رنگبندی بسیار کفپوش اپوکسی طرح دار کفپوش اپوکسی یک ماده شیمیایی دارای مقاومتی بی نظیر و مثال زدنی می باشد از جمله مقاومت در برابر سایش و ضربه، مقاومت فیزیکی و مکانیکی بالا و مقاومت شیمیایی عجیب در برابر اسید، مواد قلیایی، روغن و همچنین چربی ها.

استفاده از کفپوش اپوکسی یک سطح صاف و صیقلی را در اختیار شما قرار می دهد که قابل استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، نیروگاه، آزمایشگاه و مراکز شیمیایی، در انبار و پارکینگ، صنایع حمل و نقل، صنایع گاز و پتروشیمی، صنایع داروسازی و همچنین صنایع فولاد می باشد.

این کفپوش بدون درز و یکدست ارائه می شود و سطح زیرین خود را در برابر سایش و تخریب حفاظت می نماید.

این کفپوش بدون شیار است و مطلقا جذب آب، روغن و سایر مایعات ندارد.

از حجم و وزن کمی برخوردار بوده و هیچ گرد و غباری از خود پخش نمی کند.

همچنین قابلیت شستشوی آسان دارد و به همین سبب عمر طولانی تری را نیز دارا می باشد.

این کفپوش با توجه به کاربرد و محیط نصب آن در ۲۰ نوع گوناگون تولید و عرضه می گردد مانند کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال، کفپوش اپوکسی صنعتی، کفپوش اپوکسی پارکینگ، کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک و …

این کفپوش مقاوم همچنین دارای زیبایی ظاهری نیز می باشد که به این سبب استفاده از آن به صورت همه منظوره قابل توجه می باشد.

این کفپوش با رنگ بندی متنوع و رنگ های بسیار زیاد و چشم نواز ارائه می گردد.

طیف رنگبندی بسیار کفپوش، یکی دیگر از دلایل محبوبیت و استفاده وسیع و گسترده از کفپوش اپوکسی به شمار می رود.

بازار خرید کفپوش ارزان اپوکسی اصفهان

بازار خرید کفپوش ارزان اپوکسی اصفهان بازار خرید کفپوش های اپوکسی امروزه بسیار داغ است و با توجه به سطح گسترده کاربرد و مزیت های این کفپوش، این محبوبیت در فروش اصلا جایی برای تعجب باقی نمی گذارد.

مجموعه ما با کیفیت برتر و سرعت در اجرای خواسته مشتری و استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در تولید کفپوش های مقاوم و متنوع اپوکسی سعی در جلب رضایت و آرامش خاطر مشتری دارد که بدین منظور پس از دادن اطلاعات کافی درباره محصول یاد شده، این محصول را با طراحی خلاقانه و مواد اولیه اصل در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

همچنین لازم است خاطر نشان شود که این کفپوش های با کیفیت را با قیمت مناسب بازار خرید اصفهان عرضه می دهیم تا مشتریان عزیز بتوانند طعم استفاده از یک خرید مناسب را بچشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *