قرنیز پی وی سی روکش کره ای یکی از نمونه های مرغوب این محصول است که کیفیت ممتاز آن تضمین شده است و تنوع رنگ آن نیز نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است که در مراکز توزیع کننده در مدل های مختلفی در دسترس مشتریان در هر نقطه ای از کشور قرار می گیرد.

پخش قرنیز پی وی سی روکش کره ای

قرنیز پی وی سی ضد آب کره ای

قرنیز پی وی سی ضد آب کره ای قرنیز ضد آب پی وی سی کره ای در ارتفاعات ۷، ۹ و ۱۱ وارد بازار می شود که در ضخامت های ۸ تا ۹ میلیمتری ارائه می شود که مهم ترین مزایای آن مقاومت قرنیز در برابر رطوبت و گردو غبار می باشد و گوشه های آن بعد از نصب ترک نخواهد خورد یا دچار شکستگی نمی شود و ظاهرا شبیه ام دی اف بوده ولی درخشنده و براق است.

پشت قرنیز پی وی سی دارای فضای توخالی بوده که انواع سیم و کابل را می توان از آن عبور داد و برای نصب آن نیز ابتدا شاسی نصب شده و قرنیز بر روی آن قرار می گیرد و قابل جدا شدن می باشد و از آن در بسیاری از ساختمان ها استفاده شده و بسیار لوکس بوده و طرفداران زیادی دارد. از جمله ویژگی این محصول:

  • وزن سبک و قابل شستشو بودن و مقاومت در برابر ضربه
  • دارا بودن مغز هم رنگ رویه و مقاومت در برابر سرما و گرما و رطوبت
  • دارای خواص ضد حریق، ضد آب، ضد حشره و پایداری رنگ و بالا بودن کیفیت رویی
  • مقاومت در برابر سایش و خط و خش و داشتن استحکام در برابر نصب و برش

فروشنده قرنیز پی وی سی روکش کره ای

فروشنده قرنیز پی وی سی روکش کره ای فروشنده قرنیز پی وی سی روکش کره ای در کشور به وفور فعالیت داشته و توانسته رونق خوبی به کسب و کار خود بدهد. قیمت این قرنیز نیز بسته به میزان ارتفاع و طرحی که دارد مختلفی است و نمونه های ساده آن ارزانتر است و خرید عمده آن باصرفه تر خواهد بود.

قرنیز کره ای نسبت به نمونه های ایرانی از قیمت های بالاتری برخوردار است چون علاوه بر اینکه از کیفیت های اعلا برخوردار می باشد هزینه های گمرکی و صادراتی بر آن متحمل شده که بر نرخ آن افزوده است و بسته به مدل ها و کیفیت های مختلف آن نرخ های متفاوتی را به خود اختصاص داده است.

کفپوش پی وی سی با میخ و چسب مخصوص نصب شده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و نصب آنها نیز باید توسط افراد خبره انجام شود. این محصول دارای طرح و رنگ های متنوعی بوده که می توان آن را متناسب با دکوراسیون منزل و سلیقه خود انتخاب نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *