پارکت نوعی کفپوش است که با جنس ها و مدل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جدید ترین مدل های این کفپوش ها می توان به پارکت لمینت ایشیک اشاره کرد، این نمونه در رنگ بندی های تیره و روشن تولد می شود تا هر شخص متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب نماید. کیفیت بالا و طراحی فوق العاده این پارکت ها باعث شده تا پخش و توزیع آن به صورت عمده با رشد چشمگیری مواجه شود. 

پخش کننده پارکت لمینت ایشیک رنگ روشن

تمیز کردن راحت پارکت لمینت ایشیک

تمیز کردن راحت پارکت لمینت ایشیک پارکت های لمینت ایشیک به خاطر سطح براق و صیقلی که دارند تمیز کردن راحتی هم دارند و می توان تنها با یک پارچه نم دار آنها را تمیز نمود. در زمان تمیز کردن این پارکت ها باید به نکات زیادی توجه کرد که از مهمترین آنها می توان به پاک کردن گرد و خاک اشاره کرد، قبل از شستشو باید پارکت عاری از گرد و غبار باشد تا دچار تیرگی نشود و به خوبی تمیز گردد. نظافت به موقع پارکت ها در طول عمر آنها تاثیر به سزایی دارد.

با تمیز کردن دائمی پارکت ها می توان ساختمانی شیک و پاکیزه داشت، این امر در شادابی ساختمان نقش به سزایی دارد. پارکت های لمینت در برابر خط بسیار حساس هستند باید برای نظافت آنها از جارو برقی، مواد شوینده و پارچه مناسب استفاده نمود. در زمان پخش پارکت لمینت تمام نکات ایمنی و نظافت آنها در اختیار مشتری قرار می گیرد تا بتوانند آنها را پاکیزه نگهدارند. 

خرید عمده پارکت لمینت ایشیک رنگ روشن

خرید عمده پارکت لمینت ایشیک رنگ روشن پارکت لمینت رنگ روشن در میان مصرف کنندگان طرفداران بسیاری دارد. این نمونه با طرح و رنگ بی نظیری که دارد توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان دیگر کف پوش ها به دست بیاورد. خرید عمده پارکت طی سال های اخیر با رونق و رواج زیادی روبه رو شده است. این محصول نمای داخلی ساختمان ها را شیک و مدرن می کند که همین امر باعث شده تا فروش ها هر روزه بیشتر شود. خرید این پارکت ها با روش های حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است که روش دوم با استقبال زیادی روبه رو شده است. 

با مراجعه به این سایت می توانید خریدی مطمئن داشته باشید به گونه ای که هم می توان نمونه ها را از نظر کیفیت و قیمت مقایسه نمود و هم از پرداخت هزینه های سنگین رفت و آمد معاف شد. با خرید های عمده و تناژ بالاتر می توانید از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوید و در هزینه های پرداختی خود صرفه جویی نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *