بسیاری از افراد به دنبال کفپوش پی وی سی برای محیط های آشپزخانه، حمام و پذیرایی به عنوان پوشش برای کف هستند اما به دلیل کمبود اطلاعات آن را با پارکت اشتباه می گیرند. بنابراین ما قصد داریم تمام اطلاعات مناسب را در اختیار شما قرار دهیم.

درست است که آنها شبیه یکدیگر هستند، اما جنس و کارایی آنها با یک دیگر متفاوت است، و این محصول دارای جنس – پلی وینیل کلراید – است که مقاومت بالایی دارد. یکی از ارزان ترین و مقاوم ترین فوم ها، برزنت پی وی سی است که می توان از آن در مکان های مرطوب مانند توالت یا آشپزخانه نیز استفاده کرد.

برای نصب کفپوش نیازی به کف کشی قبلی یا استفاده از سیمان نیست و به راحتی می توانید این کف پوش را  بر روی کفپوش قبلی نصب کنید. مواد پی وی سی سبک هستند و انعطاف پذیری خوبی دارند و در برابر آب و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. این کفپوش با تمام ویژگیهای خوبی که دارد قیمت بسیار پایینی داشته که افراد زیادی می توانند از آن استفاده کنند. این محصول در انواع رنگ های جذاب در بازار موجود بوده و دارای اندازه ای، به ابعاد یک متر مربع است و بنا به سلیقه و نیاز خود می توانید آن را خریداری نمایید.

کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه

برخی از افراد می پرسند که آیا می توان از کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه نیز استفاده کرد یا خیر که ما سعی کرده ایم به طور خلاصه در این مورد صحبت کنیم. همانطور که قبلا ذکر کردیم، خوشبختانه در برابر آب مقاوم است. افرادی که در مناطق مرطوب مانند مازندران زندگی می کنند، نگران خراب شدن این کف پوش یا ظاهر آن ها نخواهند بود.

برای تمیز کردن این کفپوش می توانید از آب یا مواد شوینده ملایم استفاده کنید. حتی می توانید از شوینده های اسیدی برای تمیز کردن آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های خوب این محصول این است که در مقابل سرما یا گرما هیچ تغییری در آنها صورت نمی گیرد و مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

این کفپوش ها دارای ضخامت های متفاوتی هستند که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود از بین آنها انتخاب کنند. یکی از مشکلات و نگرانیهایی که افراد هنگام خرید پارکت دارند تولید صدا در هنگام راه رفتن است اما کفپوش پی وی سی به هیچ وجه این مشکل را ندارد و می توان بدون ایجاد صدا روی آن راه رفت.

کفپوش پی وی سی دستشویی

برخی از افرادی که از کفپوش پی وی سی و سنگ های گرانیتی برای سرویس بهداشتی خانه یا شرکت های خود استفاده کرده اند می پرسند چگونه می توانند آن را تمیز کنند؟ که در ادامه به آن می پردازیم. اما بهتر است بدانید نحوه تمیز کردن این محصول با توجه به محل نصب آن می تواند متفاوت باشد.

برای نظافت این کفپوش نباید با سیم یا وسایلی که باعث ایجاد خراش روی آن می شود استفاده شود.
نباید برای براق شدن یا تمیز کردن آن از روغن استفاده شود زیرا در روغن ماده ای وجود دارد که می تواند به مرور  زمان آن را خراب کند.
برخی از مردم فکر می کنند استون می تواند کف پوش ها را تمیز کند، در حالی که استون باعث رنگ پریدگی این محصول می شود.
برای تمیز کردن آن نباید از بخار شوی زیاد استفاده کنید زیرا بخار باعث باد کردن و در نهایت تغییر در شکل ظاهری آن می شود.

کفپوش پی وی سی سفید براق

مهم ترین نکته در خرید کفپوش چرمی این است که آیا این کفپوش به دکور منزل شما می آید یا خیر. در واقع کفپوش پی وی سی در رنگ های سفید روشن، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و … موجود می باشد که مشتریان باید در خرید رنگ مورد نظر خود دقت کافی را داشته باشند تا در هزینه های خود صرفه جویی بجایی انجام دهند.

برخی از کفپوش ها به صورت مدرن طراحی شده اند تا برای دکورهای جدید بسیار زیبا باشند، به خصوص کفپوش هایی با طراحی مینیمال مانند کفپوش سفید برای محیط های مینیمال و امروزی یک انتخاب مناسب است. برخی از دکورها نیز کلاسیک هستند که کفپوش قهوه ای بیشتر با دکور کلاسیک سازگار می باشد، البته می توانید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید و تنوع رنگ و طرح کفپوش را از نزدیک مشاهده کنید.

کفپوش پی وی سی ضد خش

برخی از شرکت ها که پرسنل زیاد و میز و صندلی های زیادی در مجموعه خود دارند ترجیح می دهند کفپوش پی وی سی ضد خش خریداری کنند که انتخاب بسیار مناسبی است. البته که خرید این نوع کفپوش و سرامیک درست  است،اما باید هزینه بیشتری برای این انتخاب مناسب پرداخت کنید که سبب می شود دیگر نیازی به خرید زود به زود کفپوش جدید نداشته باشید.

کفپوش پی وی سی شیپور

اگر در سایت های آنلاین به دنبال کفپوش پی وی سی هستید باید به شما بگوییم قبل از خرید از هر مرکزی در مورد  معتبر بودن شرکت اطمینان حاصل کنید زیرا با خرید اشتباه فقط ،برای خرید کفپوش بی کیفیت که باید پس از مدت کوتاهی تعویض شود ،هزینه پرداخت کرده اید. برای خرید هر نوع کفپوش ابتدا از مراکز معتبر مشاوره بگیرید و پس از مشاهده رنگ و طرح و اطمینان از متریال کفپوش مورد نظر را خریداری نمای

فیلم زیرسازی کفپوش پی وی سی

برخی از علاقه مندان به نصب کفپوش پی وی سی به دنبال فیلم نحوه زیر سازی آن هستند تا بدانند چگونه  مهارت کافی در انجام ونصب  آن را کسب کنند. مجموعه ما با سالها تجربه در ارائه کفپوش پی وی سی و گرانول پی وی سی سعی در ارائه بهترین کفپوش ها با رنگ های جذاب و طرح های متنوع به مشتریان خود داردو نصب این محصول را رایگان انجام می دهد.

تلاش ما و همکاران ما در مجموعه عرضه کفپوشی با کیفیت و مقرون به صرفه است تا شما از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. برای خرید کفپوش های مجموعه ما می توانید به صورت آنلاین درخواست دهید و فرم درج شده در سایت سفارش خود را پر کنید. کارشناسان ما در مجموعه جهت مشاوره و ثبت سفارش و ارسال سفارش در خدمت شما هستند.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *