همانطور که میدانید در گذشته مهندسین ساختمان سازی برای پوشاندن کف ساختمان ها از سیمان و رفته رفته از سرامیک ها استفاده می کردند، که با گذشت زمان و پیشرفت علم این محصولات ساختمانی جای خود را به انواع پارکت های کف پوش داده اند، به همین علت خریداران برای خرید انواع پارکت ها از قبیل پارکت داچ فلور به محصول فروش این محصول رفته و آن را تهیه و خریداری می کنند.محل فروش پارکت داچ فلور

انواع مدل های پارکت داچ فلور

انواع مدل های پارکت داچ فلور

از آنجایی که بازار فروش پارکت های داچ فلور بسیار بالا رفته، لذا تولیدکنندگان میزان تولیدات این نوع پارکت را افزایش داده و به تولید انواع مدل های پارکت داچ فلور که نوع لمینت یکی از آن ها بوده را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید کرده اند، و این محصول را پس از بسته بندی روانه بازار کرده و به صورت عمده و یا متری به فروش می رسانند.

همانطور که گفتیم محصول پارکت نوعی کفپوش چوبی بوده که برای پوشاندن کف انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو این نوع محصول در ابتدا از کشورهای آلمان و ترکیه وارد ایران می شد، که با گذشت زمان و ورود دستگاه های صنعتی تولیدکنندگان در کشور به تولید انواع مختلف پارکت ها پرداخته اند، به طوری که امروزه پارکت های تولید شده ایرانی در بازار های خارجی به رقابت با محصولات پارکت خارجی پرداخته است.

از این رو به دلیل کیفیت بالای پارکت های تولید شده در کشور، اکثر مشتریان و خریداران در داخل کشور نیز به تهیه محصول پارکت ایرانی که از کیفیت بالایی برخوردار بوده پرداخته و این محصول را در صنعت ساختمان سازی بکار می برند.

در واقع محصول پارکتی را که تولیدکنندگان در داخل و خارج کشو تولید می کنند، می بایست قابلیت مقاومت در برابر پوسیدگی و یا رطوبت را به همراه داشته با شد و از نظر کیفیت و مقاومت بسیار محکم باشد.

عرضه کننده پارکت داچ فلور

عرضه کننده پارکت داچ فلور

در حال حاضر در کشور ما تولید کنندگان پس از تولید، توسط عرضه کننده پارکت، انواع محصولات پارکت تولید شده را در سراسر کشور عرضه کرده و با قیمت مناسب و تعیین شده بازار به دست مشتریان می رسانند.

از این رو این تولیدکنندگان پس از تولید و بسته بندی پارکت ها بخش عمده ای از این محصول پارکت را توسط نمایندگی های معتبر خود و یا توسط بازرگانان به سایر کشورها نیز صادر می کنند و در اختیار مشتریان خارجی قرار می دهند.

لذا صادرات پارکت های تولید شده ایرانی به سایر کشور ها و پر فروش بودن بازار این نوع محصول، موجب شده تا تولیدکنندگان در داخل کشور با تلاش مضاعف میزان تولیدات را با کیفیت بالاتری افزایش داده و نیاز بازار را بر طرف سازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *