فروش پارکت دنیز در کلیه شهر های کشور صورت می‌گیرد. این محصول اغلب در استان‌ های بزرگ تولید می‌شود و کیفیت محصولات تولید شده در این شهر ها نسبت به سایر شهر ها بسیار بالا است. این محصول به خارج از کشور هم صادر می‌شود و کشور ها اخیرا از این محصول استقبال خوبی کرده اند. قیمت فروش عمده پارکت دنیز نسبت به فروش جزئ آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

بازار فروش پارکت دنیز

انواع مدل های پارکت دنیز

انواع مدل های پارکت دنیز پارکت یا همان کفپوش خودمان یکی از پرکاربرد ترین و زیباترین محصولات برای دکوراسیون منازل، اداره جات، مغازه ها و غیره می باشد. این محصول در رنگ بندی متنوع در زیبایی و طراحی منزل و دیگر جاها نقش بسزایی دارد. این محصول به دلیل زیبایی و مقاومت بالایی که دارد از طرفداران زیادی نیز برخوردار می باشد. پارکت در مدل های مختلفی تولید شده است که در موارد زیر به آن می‌پردازیم:

یکی از مدل های پارکت مدل چوبی آن می‌باشد که همان طور که از اسمش پیداست از چوب درختان تولید شده است. این محصول در ابعاد مستطیلی و مربعی در بازار وجود دارد که شما عزیزان می‌توانید آن را مطابق با سلیقه خود خریداری نمایید. مدل لمینت یکی دیگر از مدل های شیک و زیبا می باشد که از ضخامت بیشتر نسبت به دیگر مدل های آن برخوردار می‌باشد. این مدل پارکت علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی در برابر ضربه، خط و خش برخوردار می‌باشد.

یکی دیگر از مدل های پارکت، پارکت پذیرایی می باشد که در طرح ها و رنگ بندی جذاب باعث روشن تر شدن و بزرگی دیده شدن سالن پذیرایی می شود. شما عزیزان می توانید این محصول را در رنگ های روشن و در اتاق های کوچک نیز استفاده کنید، زیرا رنگ های روشن باعث می‌شود و اتاق روشن تر و دلباز تر به نظر برسد. مدل های پارکت دنیز در دکوراسیون منزل و اداره جان و غیره به دلیل زیبایی و مقاومت حرف اول را می زند.

مرجع خرید پارکت دنیز

مرجع خرید پارکت دنیز پارکت دنیز از مرجع خرید پارکت بوده است که در آن بهترین گونه های پارکت برای فروش ارائه می گردد. پارکت دنیز وقتی در مراکز خرید عرضه می شود بسیاری از خریداران به کیفیت آنها پی می‌برند به همین دلیل وقتی پارکت را مراکز فروش پیشنهاد می دهند بسیاری از خریداران راحت‌تر آنها را خریداری می کنند. پارکت دنیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد که مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفته است. این مسئله سبب شده است که پارکت از جمله محصولاتی به شمار آید که خرید و فروش زیادی از آنها را در بازار می‌توان دید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *