قیمت خرید پارکت ترکیه با توجه به کیفیت آن توسط تولید کنندگان و افرادی که در زمینه تولید این کالا ها تخصص و تجربه کافی را دارند تعیین شده و هیچ فروشنده ای حق فروش محصول را بالاتر از نرخ مصوب ندارد. این محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد و برای تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب و بهترین رنگ ها استفاده کرده و از این طریق توانسته محصولاتی با مقاومت بالا به دست مصرف کننده برساند.

قیمت خرید پارکت ترکیه

مشخصات فنی پارکت ترکیه

مشخصات فنی پارکت ترکیه پارکت ترکیه یکی از انواع پارکت های بسیار مرغوب و پرکاربرد است که در ضخامت بالا و از مقاومت فوق العاده نیز برخوردار می باشد. ایران و ترکیه تولید کنندگان اصلی این محصول می باشند که آن را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در دسترس عموم مردم قرار می‌دهند تا بتوانند آن را مطابق با نیاز خود خریداری کنند. در این مطلب می خواهیم شما را با مشخصات فنی پارکت ترکیه آشنا کنیم:

از مشخصه های این محصول می‌توان به تراکم پذیری و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت اشاره کرد. از دیگر مشخصه های این محصول ضخامت بالای آن است که از طول عمر بالاتری نیز برخوردار می باشد. این پارکت از مقاومت بالایی در برابر سیستم گرمایشی طراحی شده است. تعداد هر بسته از این محصول ۸ عدد می باشد که علاوه بر داشتن کیفیت بالا در برابر فشار های وارد شده و ضربه های ناگهانی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

این محصول از زیبایی فوق العاده ای نیز بهره مند است که آن را از موادی هم چون چوب پنبه و لینلئم و غیره… تولید شده است که شکل ارتجاعی به این محصول داده است که برای ورزشکاران کاربرد فراوانی نیز دارد. این حالت ارتجاعی در سلامت افراد به ویژه ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است. هم چننین این محصول را برای انواع محیط های اداری، تجاری و مسکونی به کار می‌برند.

عرضه کننده پارکت ترکیه

عرضه کننده پارکت ترکیه خوشبختانه طی سالیان اخیر کارخانجات متعددی در زمینه تولید پارکت ترکیه ایجاد شده‌اند که با به روز ترین متریال ها بهترین پارکت را تولید و به قیمتی مناسب وارد بازار می کنند. خوشبختانه کشور عزیزمان یکی از کشور های پیشرو در زمینه تولید و عرضه پارکت علی‌الخصوص پارکت ترکیه می باشد. عرضه پارکت معمولاً به صورت مستقیم به شکل فروش جزئی یا عمده انجام می‌شود. سایت تجاری ما یکی از درگاه های عرضه این پارکت در سراسر کشور می باشد که شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. عرضه پارکت ترکیه از طریق همین سایت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *