پارکت لمینت

در دنیای امروزه تنوع بسیار بالایی از سرامیک ها کفپوش ها موجود می باشد که هر فرد با توجه به سلیقه و علاقه خود یکی از این موارد را انتخاب میکند. پارکت برای کف سالن خانه در انواع مختلف و رنگ بندی های مختلف موجود می باشد و انتخاب آن یک سبک اسپرت به جلوه خانه می بخشد. پارکت لمینت جدید که یکی از مارک های موجود در بازار می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بهترین مارک پارکت لمینت

امروزه با وجود متقاضیان زیاد این نوع پارکت به راحتی و فراوانی یافت می شود. کسانی که در زمینه تولید پارکت لمینت مشغول می باشند توانسته اند با بکارگیری دستگاه های مدرن و پیشرفته بهترین مارک پارکت لمینت را تولید و روانه بازار مصرف نمایند به همین دلیل افراد زیادی برای استفاده در مکان های مختلف آن را خریداری می نمایند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال این هستند که برای زیبا سازی منازلشان راه های را تجربه کنند لذا پارکت لمینت در نوع جدید که امروزه ساخته می شود دارد مارک متنوعی بوده و افراد می توانند بسته به نیازی که دارند آن را برای خودشان تهیه کنند. استفاده از این محصول برای کف سالن می تواند زیبای خاصی را به ارمغان آورد و فضای داخلی شما را بسیار زیبا تر و مطلوب تر جلوه دهد. جنس این محصول از چند لایه چوب می باشد که نصب بسیار آسان و کم هزینه ای را دارا می باشد. این پارکتها بر خلاف سرامیک برای متصل شدن به کف نیازی به ملات خاصی ندارد و به راحتی کمی توان از آن با کمترین هزینه استفاده داشت.

پارکت ها انواع مختلفی  دارند که یکی از این مدل ها مدل پارکت  شناور می باشند و با استفاده از شیارهایی که در اطرافشان دارند به آن متصل می شود و در جای خودشان قرار می گیرند. نگهداری از این پارکتها بسیار آسان می باشد و شما می توانید با استفاده از جارو برقی و یا دستمال نمدار این نوع را به خوبی تمیز کنید.

لازم به ذکر است امروزه برخی از محصولات تمیز کننده در بازار موجود می باشد که مخصوص پاکیزه کردن کف این مدل از پارکت لمینتها می باشند.

انواع پارکت لمینت جدید

جنس و رنگ پارکت ها بسیار متفاوت می باشد و هر فرد بر اساس توان مالی و سلیقه خود میتواند انتخاب کند. بهتر است بدانید که امروزه انواع زیادی از پارکت لمینت به صورت جدید در بازار موجود می باشد که رنگ و جنس متنوعی برخوردار می باشند.

نوعی از پارکتها به صورت پی وی سی هستند که در برابر رطوبت از دوام بالایی برخوردار می باشند. لذا این محصولات دارای دسته بندی درجه کیفی 1 تا 4 می باشند به طوری که دسته اول دارای کیفیت پایینی هستند و بهتر است از این نوع استفاده نداشته باشید.

درجه کیفی دسته 2 نیز همانند دسته اول از کیفیت پایینی برخوردار بوده و نکته این که این دو نوع خوشبختانه در ایران تولید و عرضه نمی شوند.

با توجه به مکان مورد نظر رنگ های متفاوتی میتوان برای پارکت انتخاب کرد. به عنوان مثال مطبهایی که از رفت و آمد کمی برخوردار هستند می توانند از پارکتهای نموده 3 استفاده داشته باشند که دارای کیفیت متوسطی می باشند. بسیاری از فروشگاه ها و مراکز پر رفت و آمد بهتر است برای کف پوشهایشان از پارکت لمینتهای دسته 4 یا AC4 استفاده داشته باشند چرا که دارای کیفیت فراوانی می باشد و از دوام بالایی برخوردار هستند.

پارکت لمینت جدید

کشورهای زیادی توانسته اند در حوزه تولید پارکت لمینت جدید به صورت موفقیت آمیزی مشغول باشند از این رو می توان گفت: کشور ایران، ترکیه، المان و بلژیک بالا ترین رتبه را در ساخت این مدل از محصولات را دارند و ایران جز دسته ای می باشد که توانسته با تولیدات با کیفیت در این راستا محصولاتش را به صورت بالایی به کشورهای همجوار ارسال داشته باشد.

این مدل از محصولات ممکن است در برابر اجسام تیز کمی آسیب پذیر باشد پس بهتر است در نگهداری این پارکتها نایت دقت را داشته باشید. این مدل از محصولات بعد از آسیب دیدن قابلیت تعویض را داشته و شما می توانید ب کمترین هزینه این کار را انجام دهید.

گاهی اوقات محصول پارکت و لمینت به صورت مجزایی می باشند و از کاربرد متفاوتی برخوردار می باشند به گونه ای که پارکتها تنها دارای طرحهای با شکل چوب می باشند از این رو تنوع در این محصول نسبت به لمینت بسیار متغیر می باشد.

دقت داشته باشید این محصولات را نمی توانید برای محیطهای مانند: حمام و سرویس بهداشتی استفاده داشته باشید چرا که به راحتی بعد از مدتی دچار فرسودگی و خرابی می شوند.

نکته دیگر این که، را رفتن روی این کف پوشها می تواند تا حدی دارای صدا باشد  اما با توجه به لایه های مخصوصی که بر زیر آن قرار می گیرد می توانید این مشکل را تا حد زیادی کاهش دهید.

پارکت لمینت خوب

یکی از عواملی که باعث شده است پارکت لمینت بسیار شناخته شده باشد و محبوبیت داشته باشد این است که نصب راحتی دارد که می توان به راحتی آن را از سطح نیز جدا کرد.

این لمینتها از لایه مستقیم چوبی تشکیل نشده اند بلکه به متشکل از چند لایه فشرده می باشد. این محصولات در زیبا و تمیز جلوه دادن منازل و حتی محیط کاری شما بسیار حائز اهمیت می باشد و شما می توانید برای لاکچری تر شدن محیط داخلیتان از این محصولات استفاده داشته باشید.

لازم به ذکر است این مدل از پارکت لمینتها در برابر خاکستر سیگار و اجسام داغ دارای مقاومت می باشد. این مدل از محصولات تحمل زیادی را در اجسام سنگین را دارند از این رو برای استفاده جای هیچ نگرانی نمی باشد.

بسیاری از افراد در این زمینه دست دارنند بدانند که  استفاده از این مدل پارکتها برای کفه ی سرامیکی هم قابلیت نصب را دارد یا خیر؟ در جواب باید خاطر نشان کرد که این نوع را می توان روی هر کفی نصب کرد و این باعث شده تا افراد بیشتری برای سفارش به این سمت کشیده شوند. انجام این کار به طوری آسان می باشد که حتی افراد مبتدی هم می توانند این کار را به راحتی انجام دهند.

یک نکته بسیار مهم در نگهداری پارکت هاست که باید به آن توجه داشت و این است که باید حتما آلودگیها و گردوخاکهایی که دارای سنگ ریزه می باشند را از سطح آن پاک کنید چرا که در حین رفت و آمد می تواند دچار خراشیدگی، رنگ پریدگی و دیگر آسیبها شود و این امر باعث می شود که محیط داخلی شما نمای خوب و مطلوبی را نداشته باشد.

استفاده از پارکتهایی که از جنس لمینت می باشند بسیار مفید است چرا که از چوب کمتری برخوردار است از این رو برای محیط زیست هم بسیار مفید می باشد.

اگر مایعی روی این مدل از کف پوشها ریخته می شود بهتر است با یک دستمال آن را خیلی سریع خشک کنید تا به پارکت لمینت شما آسیبی وارد نشود.

لزم به ذکر استه که برای این که این محصولات عمر و دوام بالایی داشته باشند نیاز به انجام کارهایی است به عنوان مثال آن را به صورت مرتبی تمیز کنید و اجازه ندهید آلودگی بر آن نفوذ پیدا کند. قطعاتی که در این قسمتها دچار خرابی قرار می گیرد بهتر است هر چه سریع تر آن را تعویض کنید تا نما منازل شما را به صورت نامناسبی جلوه ندهد.

شما خریداران محترم می توانید برای ثبت سفارش به سایت تخصصی ما مراجعه نموده و در صورت نیاز از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کرده و یا با پر کردن فرم خرید سفارش خود را ثبت نمایید. مجموعه ما توانسته است با ارائه بهترین پارکت لمینتها جایگاه خوبی را در بازار داخلی و صاراتی داشته باشد و بخش زیادی از نیازهای جامعه را در این حوزه به خوبی تامین کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *