پارکت لمینت

پوششهای کف برای اجرای دکوراسیون و دیزاین منازل و ویلاهای و حتی فضاهای تجاری نقش بسیار مهم و ویژه ای را ایفا می نماید در واقع زیبایی و ظاهر کفپوشها شما می بایست باهارمونی اتاق و فضای شما کاملا مطابقت داشته باشد ضخامت پارکت بهتره یا لمینت این سوالی است که بیشتر طراحان دکور همواره با آن دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال پاسخی روشن و واضح در خصوص آن هستند که ما قصد داریم در ادامه به بررسی آن بپردازیم با ما همراه باشید.

پارکت لمینت

بی شک یکی از المانهای اصلی و اساسی برای زیباتر نشان دادن فضای خانه و دکوراسیون شما کف خانه و فضای تجاری و مسکونی شما می باشد که می تواند به کلی نگاه ها را به خود خیره کرده انرژی و احساسی مثبت به دیگران منتقل کند پارکت لمینت همان انتخاب لوکس و زیبایی است که محیط و فضای شما را بسیار خیال انگیز و شاد می می نماید.

اگر اطلاعات خاصی در خصوص این پارکتها ندارید باید خدمت تان عرض کنیم که این لایه ها با استفاده از لایه های MDF فشرده ساخته می شوند که آنها را در زمره کفپوشهای محبوبی که با طرح چوب طراحی می شوند قرار می دهد می دانیم که رنگ چوب تا چه اندازه می تواند با فضا و دیزاین خانه تان ارتباط برقرار نموده و هماهنگی بی حد و وصفی برای تان القا نماید به همین منظور به شما پیشنهاد می دهیم که از کفپوشهای لمینت طرح چوب استفاده نمایید.

همه می دانیم که کفپوشهای پارکت و لمینت طرحهای بسیار بسیار زیبایی داشته و و جزو محبوب ترین کفپوشها به شمار می روند در این خصوص نمی توان با قطعیت گفت که کدام نوع بر دیگری برتری دارد و ضخامت کدام یک بهتر است کفپوشهای پارکت به عنوان نمونه هایی به شمار می روند که از لایه های چوب طبیعی و HDF طراحی و ساخته شده است و می تواند فضایی سنتی و دنج را برای شما فراهم نماید در مقابل کفپوشهای لمینت با ترکیبی از چوب، پلاستیک و رزین ساخته شده است و می وتواند همان رنگ و بوی طبیعت و چوب را برای شما تداعی کند اما با این حال نسبت به نمونه پراکت از مقاومت بالاتری برخوردار است به نوعی که آن را همه کاره محکم می شناسند.

ضخامت پارکت لمینت

در بازسازی و ایجاد دکوراسیون داخلی برای منازل و ویلاهای خانگی یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید به آن توجه نمایید پارکت یا کفپوش تان می باشد این کفپوشهای لمینت علاوه بر ضخامت مناسبی که دارند با وجود مترایل کاملا طبیعی و البته سه بعدی که دارند می توانند باعث زیبایی و ایجاد فضای دل انگیز در محیط خانه تان شوند به علاوه اگر مایل هستید تا کف خانه تان در برابر رطوبت و آب جلوگیری نمایید گزینه ایده آل شما می تواند پارکتهای لمینت باشد.

در صورتی که به فکر اجرای این کفپوشهای با دوام و با کیفیت هستید باید خدمت تان عرض کنیم که این پارکتها به دلیل اجرای شاور هیچ نیازی به استفاده از چسب یا ماده ای که برای نگهداری آنها کابرد داشته باشد را ندارند که این ویژگی منحصر به فرد به آنها این اجازه را می دهد تا به آسانی از یک محیط و فضا جمع آوری شده و مجددا در فضایی دیگر پیاده سازی و نصب شوند.

لمینت بهتره یا پارکت

همواره یکی از جذاب ترین و البته دلنشین ترین زمانی که می توانید داشته باشید این است که به انتخاب وسایل و المانهای خانه تان بپردازید خصوصا زمانی که در حال دیزاین آشپزخانه و سالن پذیرایی تان هستید در این هنگام لمینت بهتره یا پارکت غالب صحبتهایی خواهد بود که با همر و خانواده تان خواهید داشت نگران نباشید چرا که ما قصد داریم در ادامه به بررسی ویژگیها و مزایای هر کدام به صورت جداگانه بپردازیم به همین منظور از شما دعوت می کنیم تا انتها ما را دنبال نمایید.

کفپوشهای لمینت: این کفپوشها علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارند از مقاومت و دوام بسیار خوبی نیز در طولانی مدت برخوردار هستند در واقع به دلیل ساختار HDF این پوششها شما می توانید به طور همزمان ویژگیهای کفپوشهای طرح چوب را با قیمت ارزان تر و البته با استحکام بهتر و بالاتری تهیه نموده و برای دکورسیون تان استفاده نمایید.

کفپوشهای پارکت: کفپوشهای پارکت با این که قیمت بالاتری دارند اما حس خوب و البته طبیعی طبیعت را به شما منتقل می کنند در واقع استفاده از چوب طبیعی برای ساخت این قطعات باعث شده است تا محیط گرم و دوست داشتنی شما ارتباط و هماهنگی بهتری با کفپوشهایتان ایجاد کرده و حس مثبتی را به به واسطه رنگ تیره و روشن چوب منتقل نماید.

پارکت لمینت را چگونه تمیز کنیم

احتمالا یکی از دغدغه هایی که پس از نصب پارکتهای لمینت ممکن است ذهن شما را به خود معطوف و مشغول نماید این است که چگونه سطوح اجرا شده را تمیز کنیم در پاسخ باید خدمت تان عرض کنیم که به دلیل استفاده از مواد باکیفیتی که برای ساخت این پوششها استفاده شده است.

خوشبختانه این پارکتها نیاز به مراقبت خاصی ندارند اما به این حال برای تمیزکاری آنها می توانید از جاروبرقی استفاده نمایید و در صورت در دسترس نبودن جاروبرقی می توانید از پارچه ها ودستمال نمناک برای پاکسازی و تمیزکاری سطوح خود بهره ببرید اما با این حال به شما توصیه می شود که تا حد امکان از ریختن مایعات بر روی این سطوح جلوگیری نمایید گرچه اکثریت این مدلها ضد آب هستند اما لازم است تا شما احتیاط را رعایت نموده و ظرف چند دقیقه رطوبت را به نحو مناسبی تمیز و پاکسازی نمایید.

عمر پارکت لمینت

استفاده از پارکتهای لمینت در حال حاضر به دلیل طراحی و جلوه بسیار زیبایی که دارد مورد توجه فضاهای تجاری و خصوصا افرادی که میلند تا آپارتمان شان با این کفپوشها مزین شود قرار گرفته است اما شاید بخواهید بدانید که عمر این کفپوشها چقدر است و به لفظ عامیانه تا چند سال می تواند برای شما کارایی داشته باشد؟

در این خصوص باید خدمت تان عرض کنیم که به دلیل استفاده از لایه های HDF و چوب طبیعی به طور ترکیبی در این محصولات و استفاده از پوششهای پلاستیکی برای لایه های رویی معمولا شما می توانید کارایی بین 15 الی 25 سال را از این کفپوشهای بی نظیر و خاص انتظار داشته باشید.

مجموعه های تولیدی بسیار خلاقی در سطح کشور به تولید ملزومات و اکسسوریهای دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند که مجموعه ما یکی از این شرکتهای فناور می باشد که با استفاده از نیروهای ماهر و متخصص خود توانسته است تا با طراحی و اجرای بهترین پارکتهای چوبی و لیمنت مطابق با آخرین طراحیهای جدید و مدرن روز دنیا نظر مشتریان داخلی و خارجی را جلب نموده.

این محصولات ارزشمند رابه کشورهای مختلفی ارسال نماید به همین منظور از فعالین و بازرگانان تجاری که مایلند تا در زمینه خرید یا جذب مشتری با مجموعه ما همکاری نمایند دعوت می شود تا با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نسبت به تماس با شماره های درج شده در سایت اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *