کفپوش رولی

 

امروزه کفپوش های مختلفی تولید و در انواع طرح و رنگهای متنوع روانه بازار می شوند. کفپوش رولی طرح پارکت پی وی سی ضد خش یکی از این مدل های جدید و پرفروش می باشد. این نوع کفپوش های رولی از جنس پی وی سی می باشند و رول های آنها در ابعاد و طول های متنوع تولید می شود. از طرحهای آن می توان به طرح سنگ، پارکت، و کاشی و سرامیک اشاره کرد. ضخامت 2 میلی متر این مدل کفپوش ها معمولا برای مصارف خانگی و ضخامت 3تا5 میلی متر آن در مکان های ورزشی، تجاری و غیره استفاده می شود.

کفپوش رولی طرح پارکت

کفپوش رولی طرح پارکت یکی از نمونه های پر فروش کفپوش می باشد که در انواع و رنگ های مختلف در بازار موجود است و بر اساس سلیقه و دکوراسیون مکان تان می توانید آن را خریداری کنید.

کفپوش رولی در ابعاد مستطیلی شکل می باشد که طول و عرض آن به ترتیب ۹۰ و ۱۵ می باشد و ۲ سانت و ۳۳ میلی متر ضخامت این نوع کفپوشها می باشد روی این نوع کفپوش لایه ایی ساده و عاج دار به عنوان محافظ قرار می گیرد.

روی سطح کفپوش پی وی سی نوع عاج دار برجستگیهای ریزی وجود دارد، که موجب شده اجسام بر روی آن سر نخورند طرح گرانیت، برجسته و غیره را کفپو‌شهای رولی پی وی سی عاج دار اجرا می کنند طرح پارکت و طرحهای چوب را روی کفپوش پی وی سی ساده اجرا می نمایند.

کفپوشهای رولی در هر مکانی و با هر حجم ترافیکی می توان استفاده کرد و به دلیل این که در برابر رطوبت مقاوم هستند در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق خواب هم استفاده می گردند، کفپوشهای رولی دارای جنس پی وی سی می باشند به همین دلیل در برابر ضربه و ترافیک از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل در محیطهای صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

البته کفپوشهای رولی که ضخامت بالایی دارند در محیطهای صنعتی استفاده می شوند با تغییراتی در ترکیبات کفپوشهای رولی می توان محصولات خاص تری از کفپوشهای رولی را تولید کرد، چون این نوع کفپوشها محصولاتی کاملا مهندسی شده می باشند.

یکی از این محصولات، کفپوشهای رولی آنتی باکتریال می باشند، که در بیمارستان و مراکز درمانی استفاده می شوند و پوششهای فوم دار ضربه گیری یکی دیگر از این نوع محصولات می باشند، که در مهد کودکها کاربرد دارند و در سالنهای تئاتر و سالنهای نمایش از کفپوشهای عایق صدای رولی استفاده می گردد.

کفپوش رولی پی وی سی

در محیط ها و مکان های مختلف از کفپوش رولی پی وی سی استفاده می شود. که برای نصب کفپوش رولی باید کل محیط خالی و تمیز باشد و هیچ وسیله ای در آنجا قرار نداشته باشد تا به راحتی و سریع نصب شود. بهتر است که قرنیز ها جدا شوند زیرا وجود قرنیز باعث می شود تا کفپوش به خوبی روی سطح چسبیده نشود و بعد از مدتی لبه های کفپوش از سطح بلند و جدا شود.

در مرحله دوم، کف اتاق باید بدون برآمدگی، فرورفتگی، کاملا یکنواخت و صاف باشد و در صورت نیاز اقدامات لازم برای زیر کفپوش باید انجام شود کف زیر کفپوش باید تمیز شود و هر گونه فرورفتگی و برآمدگیهای روی کف باید رفع شود و کفپوش رولی روی دیگر کفپوشها مانند سرامیک، پارکت و کفپوشهای رولی قدیمی قابلیت نصب دارد.

در مرحله سوم، مساحت و ابعاد کف فضای مورد نظر باید با دقت اندازه گیری شود تا از هدر رفتن کفپوش رولی جلوگیری گردد و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود برای این منظور توصیه می گردد از کف محل مورد نظر نقشه ای با مقیاس تهیه شود تا مقدار کفپوش به وسیله آن تخمین زده شود در مرحله نهایی نصب کفپوش رولی انجام می شود که پس از تهیه و اندازه گیری نقشه کف انجام می شود.

برای نصب کفپوش رولی ابتدا باید روی پارچه ای تمیز در جایی مانند پارکینگ رولها را قرار دهید و برش آنها را بر اساس اندازه از پیش مشخص شده انجام دهید. سپس به وسیله ماله چسب را روی کف محلی که قرار است کفپوش را روی آن بچسبانید، خوب آغشته کنید سپس روی محلی که چسب کاری شده است به آرامی رول را بگذارید.

در مرحله بعد روی کفپوش را با یک قالب چوبی صاف کنید تا جایی بدون چسب نماند و حباب ایجاد نشود برای این کار نصب کفپوش رولی تمیز شود اطراف گوشه های دیوار یا چهارچوب درها را با دقت بچسبانید از چاقو، یا کاتر تیز هم می توانید برای برش زدن کفپوش استفاده کنید.

این محصول در طرحهای مختلفی مانند: طرح ساده، طرح سنگ، طرح چوب و غیره وجود دارد در انواع آنتی باکتریال وجود دارد و در ادارات و منازل می توانید رنگ کفپوشها را با رنگ مبلمان و دیگر وسایل ست کنید با توجه به متراژ ساختمان می توانید رنگ کفپوش را انتخاب نمایید، چون رنگ روشن باعث بزرگتر دیده شدن محیط می شود و رنگ تیره کفپوش هم می تواند موجب کوچکتر شدن محیط شود برای اتاق کودکان و محلهایی که کودک وجود دارد باید رنگ کفپوش شاد باشد رنگ گردویی برای کفپوش بهترین گزینه محسوب می شود.

بر خلاف لمینت ها و پارکتهای چوبی کفپوش رولی پی وی سی از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و ضد آب می باشد و با هر ماده شوینده ای به راحتی می توانید آن را تمیز کنید و همین ها باعث شده اند، خرید کفپوش رولی ضد خش رونق گسترده ای پیدا کند این نوع کفپوش در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد و کسانی که حیوانات خانگی دارند به راحتی می توانند از این نوع کفپوش استفاده کنند، چون در برابر خراش ناخنهای حیوانات مقاومت بالایی دارد در برابر اسید و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

انواع کفپوشهای رولی در رنگ و مدلهای مختلفی با بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین توسط مجموعه ما عرضه می شود و خریداران عمده در سراسر کشور می توانند به راحتی سفارش خود را انجام دهند تا در اسرع وقت محصول برای آنها فرستاده شود و شما می توانید در بین متنوع ترین طرحها و رنگها بهترین رنگ و طرح را انتخاب کنید.

برای ارتباط با کارشناسان مجموعه چندین راه ارتباطی گذاشتیم تا شما با هر روشی که راحت بودید بتوانید با ما در تماس باشید، توصیه می کنیم فرمی که روی سایت است را پر کنید تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما ارتباط بگیرند حتی می توانید داخل واتساپ اسم و فامیل و محصول در خواستی خود را ارسال کنید تا پس از بررسی به شما اطلاع داده شود حتی می توانید با شماره هایی که روی سایت قرار گرفته است در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *