از انجا که پوشش کف در زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار مهم است، برای مراقبت از کف بسیاری از مردم مناسب است. پارکت لمینت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار فروخته می شود.

ساختمانهای تجاری، خانهها، دفاتر و سالن‌های ورزشی مکان‌هایی هستند که از کفش استفاده می‌شود. انواع کفپوش ها عبارتند از: سرامیک، موزاییک، کاشی، سنگ، کفپوش پی وی سی، پارکت و پارکت لمینت، که ما در کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت تخصص داریم، و ما در حال مطالعه این دو محصول هستیم.

فروش پارکت لمینت

پارکت لمینت باید از فوم ساخته شود که نوعی عایق صدا و حرارت است که از انتقال رطوبت به لمینت جلوگیری می کند، همچنین نقش محافظتی برای پارکت لمینت و جلوگیری از اسیب به تایرها ایفا می کند. پارکت لمینت بوسیله کلیدهایی که دارند قفل شده است تا بتوان انها را جابجا کرد. پارکت لمینت در دو اندازه موجود است: ۸ میلی لیتر و ۱۲ میلی لیتر. روش پارکت چند لایه از چهار لایه تشکیل شده است، لایه اول به عنوان زیرلایه شناخته می شود و به منظور جلوگیری از انتقال رطوبت به لایه های اصلی و همچنین ایجاد تعادل در شرایط زبری سطح استفاده می شود. لایه دوم که به ان لایه اصلی یا لایه چوبی نیز گفته می‌شود، مغز پارکت لامینیت است که معمولا از چوب فشرده (HDF) ساخته شده است که چگالی بالایی دارد.

لایه سوم که لایه کاغذ یا لایه طرح‌دار نیز نامیده می‌شود، در واقع ظاهر لایه به این لایه بستگی دارد، که با چاپ تصاویر سنگ یا چوب روی ورقه انجام می‌شود. لایه چهارم یا لایه‌ی بالای لایه‌ی ضد-خطی و لایه‌ی لمینیت، محافظ لایه‌ای است و از پخش رطوبت و اسیب به لایه‌ی کاغذ جلوگیری می‌کند. درجه Ac یک درجه برای مقاومت پارکت لمینیت است که درجه ان از ۱ به ۵ است و درجه بالاتر، مقاومت در برابر فرسایش پارکت لمینیت است. مزایای پارکت لمینیت: -پارکت لمینیت، همانطور که قبلا ذکر شد، بر خلاف کفپوش pvc قابل جابجایی است. -دارای رنگبندی و تنوع بالا است -تمیز کردن انها اسان است و انها را می توان به راحتی با پارچه یا کتانی و مقدار کمی اب شستشو -مقاومت خوبی در برابر اشیا برنده داشته باشید -عایق خوبی نسبت به رطوبت، صدا، دما و حرارت است.

از انجا که با نام کفپوش، ان‌ها پی وی سی (پلی وینیل کلرید) هستند و در دو نوع کاشی و رول هستند، به دلیل اینکه کفپوش مناسب تر از پارکت لمینت است، در بین مردم و طراحان برای فرش فضاهای تجاری و مسکونی محبوب می‌شوند. کفپوش pvc نیاز به نصب چسب دارد، و ضخامت کفپوش معمولا از ۲ تا ۵ میلی متر است، معمولا نمونه مورد استفاده ۲ میلی لیتر، کفپوش ۵ میلی لیتری به ندرت پیدا می شود و کفپوش ۳ میلی متری در مناطق پر ترافیک استفاده می شود. کفش های نورد با ضخامت ۱.۵ تا ۲ میلی لیتر تولید می شوند. مزایای کفپوش PVC: -مقاومت خوبی در برابر اب دارند -با دوام بالا -زیبا و در ظاهر زیبا هستند -نصب اسان و نصب اسان -قیمت انها مناسب و مقرون به صرفه است -انعطاف پذیر و الاستیک هستند -از انجا که پارکت لمینت مقاوم تر به اب است، تمیز کردن ان اسان تر است.

این محصول ضد سایش است و همچنین بسیار مقاوم به تغییرات رطوبت و دما است. بنابراین می‌توان از ان در محیط‌های تر مانند سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی استفاده نمود. تنوع رنگ و طراحی این محصول از مهمترین مزیت‌های ان است که نسبت به این ویژگی کمتر است، قیمت ان پایین‌تر است و می‌توان از مزایای این محصول ان را به‌شمار اورد.

از دیگر مزایای این محصول نصب اسان، بدون دردسر و بدون کار کثیف در محیط زیست، نگهداری اسان و تمیز کردن اسان و امکان استفاده از شوینده استاندارد از انواع دیگر پنبه، ان را مزایای نوع جدید از فوم صدا است و مزایای نوع جدیدی از فوم صدا را دارد مزایای دیگر این است که این محصول بسیار با دوام است و اگر به درستی استفاده شود برای سال ها کار خواهد کرد.

این محصول کاملا سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است، بنابراین اگر شما به ان نیاز ندارید، شما باید از انتشار محصول در محیط زیست جلوگیری کنید و ان را به مراکز بازیافت تحویل دهید. این محصول در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود، معمولا رنگ‌های قهوه‌ای، خاکستری و ماهاگونی، و لازم است برای دیدن بهتر محصول نور کافی داشته باشید.

محصولات ما از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در زمینه کفش های پی وی سی و پارکت لمینت است که به مشتریان عزیز ما با قیمت بسیار مناسب ارائه شده است و برای ارتباط با مجموعه و استفاده از این امکانات، لطفا با شماره در سایت تماس بگیرید یا منتظر کارشناسان مربوطه با پر کردن فرم در سایت و دریافت مشاوره لازم از انها. علاوه بر این، قیمت مجموعه کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است و شما قطعا از خرید لذت بخش لذت خواهید برد.

2,408 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *