بسیاری از افراد از بین انواع مختلف کفپوش برای خانه طرح های ،دیواری سرامیکی یا طرح پارکت کرم شفاف را انتخاب می کنند، آیا می دانید چرا اینقدر محبوب است؟ برای بحث در مورد این سوال با ما همراه باشید.

ابتدا باید بگوییم که کفپوش یکی از مهمترین اجزای هر مکانی است که در دکوراسیون نهایی نقش اساسی دارد. این امکان وجود دارد که انتخاب یک طرح و رنگ نادرست کل دکوراسیون منزل شما را به هم بزند و باعث شود خانه شما ،چیزی دور از سلیقه و انتظار شما به نظر برسد.


زیبایی خیره کننده پارکت برای همه آشکار است و طرح های زیبای چوب انرژی فوق العاده ای به انسان می دهد. اما دلایلی وجود دارد که  مردم سرامیک را به پارکت برای پوشاندن سطح محیط ترجیح می دهند. اما آیا می دانید چه چیزی باعث می شود افراد از انتخاب آن منصرف شوند؟

پارکتها بسیار زیبا هستند و دارای انواع مختلفی می باشند که شما می توانید بر اساس سبک منزل خود نمونه ای از آن را انتخاب نمایید.
قیمت پارکت بالاتر از سرامیک است و بسیاری از افراد به دنبال کاهش هزینه های خود هستند بنابراین سرامیک را ترجیح می دهند.
پارکت به آب و رطوبت بسیار حساس است و اگر خیس باشد ممکن است پف کند، در حالی که سرامیک حساسیت به آب ندارد.
اگر جسم نوک تیز به پارکت برخورد کند، احتمالاً دچار آسیب دیدگی  می شود، اما این احتمال برای سرامیک ها بسیار کمتر است.
ماندگاری سرامیک بسیار بیشتر از پارکت است در صورتی که عمر مفید پارکت تمام شود شما می توانید آن را با سرامیک تعویض نمایید.
سرامیک در برابر حرارت بالا و آتش مقاوم است،اما پارکتها به دلیل جنسی که دارند از این ویژگی به دور می باشند و در برابر حرارت بیسار زود شکل ظاهری خود را از دست می دهند.
تمیز کردن سطوح سرامیکی آسانتر از پارکت است، اما گرد و غبار سریع تر بر روی سطوح سرامیک می نشیند و در مدت زمان کمتری مجدد نیاز به تمیز کردن دارند.


علیرغم همه آنچه گفته شد، از محبوبیت پارکت کاسته نشده است و در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید. اگر خواهان استفاده از پارکت هستید اما توانایی پرداخت هزینه آن را ندارید می توانید از سرامیکهای طرح پارکت استفاده نمایید. این نمونه از سرامیک می تواند مشابه با پارکت عمل کند اما حس و انرژی چوب را به شما نمی دهد و فقط در زیبا سازی و کاهش هزینه ها به شما کمک خواهد کرد.

سرامیک طرح پارکت کرم

تصور کنید کف خانه شما با پارکت کرم پوشیده شده است اکنون شما چه  رنگی را برای وسایل دیگر انتخاب می کنید؟ شما می توانید رنگ های متفاوتی را انتخاب نمایید اما بهتر است از رنگ هایی با تناژ گرم و خنثی کمک بگیرید تا محیط شما زیبا تر شود. رنگ کرم به دلیل روشن بودن زیاد، فضا را بزرگتر نشان می دهد و برای خانه هایی که فضای آنها کوچک است گزینه خوبی می باشد.


یکی دیگر از مزیت های سرامیک کرم رنگ نسبت به سفید این است که رد کمتری در زمان تمیز کردن از خود به جای می گذارد. سرامیک های سفید به دلیل بیشتر دیده شدن رد پا و سایر آلودگی ها نیاز به تمیز کاری بیشتری دارند. سرامیک های طرح پارکت تا حدودی شبیه به پارکت هستند که در نگاه اول تشخیص آن بسیار دشوار است، حتی استفاده از این سرامیک ها را می توان بر روی دیوار و یا در نمای بیرونی ساختمان ها مشاهده کرد.

تنوع طرح و رنگ این سرامیک ها به گونه ای است که می توانند پاسخگوی همه سلیقه ها باشند. این سرامیک ها در اندازه های مختلف تولید می شوند تا با توجه به ابعاد هر مکان مناسب و کارآمد باشند. لازم به ذکر است که نصب انواع سرامیک ها باید توسط پرسنل ماهر در این زمینه انجام شود زیرا نیاز به دقت و کار بالایی دارد.

سرامیک طرح پارکت روشن

اگر به دنبال خرید پارکت طرح سرامیک رنگ روشن هستید، باید بگوییم که انتخاب شما کاملاً درست است، زیرا استفاده از کفپوش های روشن همیشه باعث شادابی خانه می شود. در برخی موارد ممکن است  استفاده از سرامیک تیره نیاز به طراحی دکور قوی داشته باشد، در غیر این صورت فضا را به هم می ریزد.

سرامیک ها در دو نوع براق و مات تولید می شوند که انتخاب هر کدام از آن ها همچنان به دلخواه شما می باشد و هر کدام زیبایی خاص خود را دارند اما تمایل به سرامیک های براق بسیار بیشتر از نوع مات آن است.

اگر در انتخاب طرح و رنگ سرامیک دچار سردرگمی شده اید، می توانید از طراحان ماهر دکوراسیون کمک بگیرید و با مشخص کردن انتظارات خود برای ظاهر نهایی خانه، راهنمایی های مفیدی دریافت کنید، زیرا خانه شما مکانی است که می خواهید در آن آرامش داشته باشید و در آن استراحت کنید. شما باید همه چیز را مطابق با خواسته های خود بدست آورید.

مجموعه ما شامل متنوع ترین طیف رنگی و مدل سرامیک طرح پارکت می باشد تا به شما این اطمینان را بدهیم در صورت بازدید از مرکز ما هرگز دست خالی نخواهید ماند زیرا ما تمامی سبک ها و سلایق  را در حین طراحی و عرضه در نظر گرفته ایم. لازم به ذکر است سرامیک های طراحی شده عرضه شده توسط ما بسیار با کیفیت و از نوع درجه یک بوده و با قیمت منصفانه و با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. پیشنهاد ما به شما این است که دائماً سایت ما را بررسی کنید و جدیدترین مدل ها را از ما بخواهید. مشاوران فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ثبت سفارشات شما هستند، کافیست از طریق روش های تعیین شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

81 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *