پارکت یا کف پوش در فضا های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه طرفداران زیادی دارد. این محصول دارای انواع مختلفی از جمله : پارکت چوبی، پلاستیکی، پی وی سی و MDF می باشد که هر کدام ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. مشتریان می توانند برای خرید عمده پارکت کف درجه یک پلاستیکی به عمده فروشی های موجود در سراسر کشور مراجعه و آن ها را با قیمت مناسبی خریداری کنند. 

خرید عمده پارکت کف درجه یک پلاستیکی

مشخصات فیزیکی پارکت کف استاندارد

مشخصات فیزیکی پارکت کف استاندارد از مزایای پارکت کف استاندارد می توان به مقاوم، تنوع زیاد، شست و شوی راحت، عمر طولانی و قیمت مناسب آن اشاره کرد. 

نکته ای که در هنگام خرید پارکت باید به آن دقت کنیم رنگ آن می باشد زیرا باید رنگ پارکت با وسایل و دیوار های منزل هماهنگ باشد. 

برای آشنایی با مشخصات فیزیکی پارکت ها می توان به سایت های فروش آن ها مراجعه و یا از طریق کاتالوگ های موجود در نمایندگی ها می توان با انواع پارکت و مشخصات آن ها آشنا شد. 

استفاده از این محصول به دلیل کیفیت و طرح های متنوع علاوه بر خانه ها در بسیاری از اداره ها، پارک ها، مهد کودک ها و باشگاه ها نیز رواج زیادی پیدا کرده است. 

پارکت های پلاستیکی به دلیل دوام بالا و زیبایی خاص و رنگ های شاد طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. 

مرکز پخش پارکت کف درجه یک پلاستیکی

مرکز پخش پارکت کف درجه یک پلاستیکی مرکز پخش پارکت کف درجه یک پلاستیکی در تمام شهر های کشور وجود دارد و افراد می توانند با خیال راحت از این مراکز خرید کنند. 

این پارکت ها توسط برند های داخلی و خارجی ساخته می شوند که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی می باشند ولی قیمت برند ایرانی از خارجی مناسب تر می باشد. 

کارخانه های زیادی در کشور ما وجود دارند که در زمینه تولید انواع پارکت های پلاستیکی درجه یک فعالیت می کنند و آن ها را با بهترین طرح ها و رنگ ها در اختیار مشتریان قرار می دهند. 

امروزه به دلیل ارزان بودن این کف پوش ها، طرفداران زیادی دارند و همچنبن دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. 

مشتریان می توانند آن ها در متراژ بالا و یا به صورت جزئی خریداری کنند و برای مکان مورد نظر خود استفاده کنند. 

قیمت این محصولات به عوامل مختلفی مانند : جنس، کیفیت، نحوه خرید، برند تولید کننده، شرکت تولید کننده و اندازه آن بستوی دارد و دارای قیمت ثابتی نمی باشد. 

به دلیل کیفیت بالا و تنوع زیاد این کالا سالانه حجم زیادی از آن به کشور های دیگر صادر می شود و از این طریق ارز فراوانی وارد کشور ما می شود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *