قرنیز پی وی سی 7سانت، نوعی از انواع قرنیز می باشد. قرنیز به نوار یا پوسته ای گفته می شود که در پایین دیوار ها قرار دارد، به این منظور که از ضربه وسایل به دیوار جلوگیری کند. از ویژگی قرنیز می توان به زیبایی که به دیوار و محیط خانه می دهد اشاره کرد. این قرنیز ها در اکثر منازل به کار می رود و تنوع ظاهری آن بسیار زیاد است.

پخش کننده قرنیز پی وی سی 7سانت

ویژگی های یک قرنیز پی وی سی خوب

ویژگی های یک قرنیز پی وی سی خوب همانطور که گفته شد، از ویژگی های قرنیز به ضربه گیر بودن و زیبایی آن اشاره کردیم. علاوه بر این موارد گفته شده از ورود رطوبت به دیوار جلوگیری می کند.

قرنیز انواع متفاوتی دارد که آن ها را نام می بریم: سرامیکی و سنگی، چوبی، ام دی اف، پی وی سی 

قرنیز پی وی سی، نوع جدیدی از قرنیز ها به شمار می رود که پلاستیکی بوده و از دسته پروفیل ها به شمار می رود. این نوع قرنیز سبک، نصب آسان، قابل شست و شو و مقاوم در برابر رطوبت می باشد. این قرنیز در ابعاد 7 الی 9 سانت و ضخامت 8 میلی متر ساخته می شود. این نوع قرنیز باید نسبت به کف رنگ تیره تری داشته باشد تا زیبایی بیشتری به محیط خانه بدهد. قیمت این نوع قرنیز بسته به ابعاد و ضخامتی که تولید می شود، متفاوت است. این قرنیز پی وی سی امکان نصب سیم های مخابراطی از داخل آن را دارد، برای همین جوری طراحی می شوند که هم از ورود آب به داخل خود جلوگیری کند و هم مانع ضربه به سیم شود. 

از مزایایه قرنیز پی وی سی خوب می توان به این موارد اشاره کرد: ضد آب، مقاوم در پوسیدگی، نصب راحت

فروش عمده قرنیز پی وی سی 7سانت

فروش عمده قرنیز پی وی سی 7سانت فروش عمده قرنیز پی وی سی امری بسیار راحت می باشد، از آن جا که برای کارخانه جات های تولیدی این نوع قرنیز، فروش عمده سود بهتری را برای آن ها دارد. خرید عمده قرنیز برای کسانی که مالک چند خانه می باشند بسیار با صرفه است. از آن جا که در بین ابعاد قرنیز پی وی سی، قرنیز پی وی سی 7سانت از محبوبیت بیشتری برخوردار است. 

فروش عمده قرنیز پی وی سی در سایت های فروش معتبر و سایت های کارخانه های تولیدی ممکن است. 

باید توجه داشت در امر تولید قرنیز پی وی سی، استفاده از مواد اولیه درجه یک بسیار اهمیت دارد. در مراکزی که از مواد اولیه بازیافت شده استفاده می کنند، امکان به وجود آمدن بیماری در محیط هایی که نصب می شود است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *