قرنیز به نواری گفته می شود که در قسمت پایینی دیوار، فضای بین کف پوش و دیوار را می پوشاند که به عنوان عایق عمل کرده و از نفوذ رطوبت و آسیب به قسمت پایینی دیوار جلوگیری می کند، همچنین جنبه ی زیبایی بسیاری در دکوراسیون دارد. قرنیز در جنس های مختلف و اندازه های گوناگون وجود دارد که از بین آن ها قرنیز ام دی اف 9 سانت پر فروش ترین این محصول به شمار می رود و مناسب مکان های بزرگ است. قیمت آن نیز نسبت به انواع دیگر قرنیز،بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه است.

قیمت فروش قرنیز ام دی اف 9 سانت

انواع قرنیز کابینت موجود در ایران

انواع قرنیز کابینت موجود در ایران بسیاری از خانم ها از این مشکل که آب و رطوبت به پشت سینک ظرفشویی و کابینت نفوذ می کند، رنج می برند، چون علاوه بر این که باعث باد کردن و خرابی کابینت می شود، بوی نامطبوعی ایجاد می کند. عده ای برای حل این مشکل از چسب آکواریوم استفاده می کنند ، اما به مرور زمان چسب کنده می شود و فایده ای ندارد. کابینت نیز حتی اگر ضد آب باشد در طولانی مدت باد می کند.

قرنیز کابینت نواری است که به صورت عمود بین کابینت و دیوار قرار می گیرد و به عنوان آب گیر یا آب بند از نفوذ آب به پشت کابینت جلوگیری می کند. انواع قرنیز کابینت موجود در ایران، در رنگ و طرح مختلف مناسب تمام سلیقه ها و هماهنگ با دکور آشپزخانه وجود دارد و به راحتی می توان نوع مناسب آن را که هم ضد آب و محکم باشد و هم بتواند هارمونی جالبی با سایر لوازم و کابینت ایجاد کند، تهیه کرد. متداول ترین و پرفروش ترین قرنیز کابینت، مدل تخت و مدل نیم گرد قاشقی می باشد .

واحد تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت

واحد تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت نوار قرنیز در جنس های مختلفی وجود دارد، مانند قرنیز سرامیکی، سنگی، 

چوبی، پی وی سی و ام دی اف که هر کدام در ضخامت و ارتفاع متفاوتی کاربرد خاصی دارند. امروز قرنیز های سرامیکی و سنگی جای خود را بیشتر به قرنیز ام دی اف داده اند. چون نوار ام دی اف سبک است و به راحتی حمل می شود، قیمت آن ارران تر از نوع سنگ و سرامیک و چوب است، به راحتی نی توان آن را عوض کرد، در طرح و رنگ گوناگونی وجود دارد و به راحتی با وف پوش ست و هماهنگ می شود و همچنین برای افرادی که به چوب علاقه دارند اما توان خرید قرنیز چوبی را ندارند مناسب است چون ام دی اف کاملا شبیه چوب است.رویه ی قرنیز ام دی اف با روکش پی وی سی پوشانده شده است و ضد آب و ضد خش است.

قرنیز ام دی اف ۹ سانت به دلیل اندازه مناسب بیشترین فروش را دارد.

واحد تولید قرنیز ام دی اف ۹ سانت این نوار را به شکل شاخه ای با طول های مختلف تولید می کند و به صورت مستقیم و ارزان به فروش می رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *