پارکت لمینت ترک زدفور به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع این محصول در بازار ایران می باشد که در رنگ بندی متنوع و طرح بندی بسیار زیبا عرضه می گردد. به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فروش این محصول در خدمت شما هستیم.

مراکز فروش پارکت لمینت ترک زد فور

ویژگی های مهم پارکت لمینت زد فور

ویژگی های مهم پارکت لمینت زد فور انواع پارکت لمینت به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای انواع معمولی پارکت های چوبی با طول عمری بالاتر و ویژگی های بسیار منحصر به فرد؛ امروزه بازار بسیار خوبی برای فروش کسب کرده و سهم بزرگی از این بخش را به خود اختصاص داده اند.

از مهم ترین ویژگی های مهم پارکت لمینت زد فور می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • این محصول توسط جدیدترین ماشین آلات ایتالیایی به صورت کاملا مکانیزه تولید می گردد که یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت بالای آن می باشد.
  • روکش بسیار مقاوم در برابر سایش، ضد خش، ضد اشعه یو وی و ضد رطوبت و با کیفیت این محصول وارداتی از ترکیه می باشد که مغزی کاملا فشرده HDF با دانسیته بالا داشته و بهترین انتخاب برای خانه های مسکونی می باشد. این روکش ها کاملا ضد آلرژی بوده و دارای کلیک های پارافینه قوی می باشد.
  • این پارکت ها دارای بالاترین تنوع رنگی می باشند که می توان انواع طیف رنگی قهوه ای، کرم، طوسی و انواع رنگ بندی بسیار مدرن و جدید و فانتزی را در میان آن ها مشاهده کرد که آن را به یک انتخاب بسیار مناسب در هر نوع دکوراسیون تبدیل می نماید.
  • داشتن ابعاد مختلف یکی دیگر از مشخصه های این محصول می باشد، لمینت ها اصولا در قطعه یا تایل های 130 *20 سانت عرضه می گردند که گاها می توان نمونه های با طول بیشتر را نیز مشاهده کرد، این پارکت در ضخامت های 8 تا 12 میلی متر متفاوت بوده و از انواع با ضخامت بالا می توان به عنوان عایق صدا و حرارت استفاده نمود.
  • و…

فروش پارکت لمینت در منابع متفاوتی انجام می گیرد از مغازه های دکوراسیون تا سایت های فروش انواع لوازم مربوطه که امروزه به عنوان بهترین مرجع در این زمینه برای استعلام قیمت و همینطور مقایسه و خرید می باشند.

صادر کننده پارکت لمینت ترک زد فور

صادر کننده پارکت لمینت ترک زد فور به عنوان فروشنده و عرضه کننده این محصول فوق العاده با کیفیت با بهترین و پایین ترین قیمت ممکن به صورت مستقیم و به عنوان بزرگترین صادر کننده پارکت لمینت ترک زد فور به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و… و همینطور عرضه آن در بازار داخلی در خدمت خریداران و متقاضیان محترم از سراسر کشور هستیم، با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *