پارکت جدید ادونس اداری از سری پارکت هایی است که به عنوان کفپوش سطوح مختلف مکان های اداری و رسمی و شرکت ها بیشترین کارایی را دارد. این پارکت ها که در برابر نم و رطوبت عایق خوبی هستند دارای قیمت خرید مناسبی هستند که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های مجازی و سایت های معتبر آن را در هر متراژی که می خواهید سفارش دهید.

قیمت خرید پارکت جدید ادونس اداری

جنس چوب طبیعی پارکت ادونس

جنس چوب طبیعی پارکت ادونس بهترین جنس چوب طبیعی برای ساخت پارکت ادونس، چوب بلوط است، چرا که این چوب هم استحکام بالایی دارد و هم اینکه دارای قیمت مناسبی می باشد. این چوب از نوع مرغوب اروپایی رنگ روشنی دارد و حتی می تواند رنگ و روغن را جذب خود نماید.
پارکت طبیعی ادونس بیشتر مناسب کسانی است که به محیط زیست علاقه دارند و دوست دارند، نشانه هایی از آن را در محل زندگی خود ببینند، این پارکت ها که می توانند به عنوان سرامیک، سنگو لمینت نیز مورد استفاده قرار بگیرند دارای قیمت مناسبی هم نیز هستند که شما خریدار گرامی از این جهت دغدغه ای نداشته باشید. 
از چوب درخت های دیگری هم مانند افرا، کاج و زبان انگشت می توانید پارکت مورد نظر خود را بسازید و در منزل مورد استفاده قرار دهید ولی بهترین چوب برای جنس چوب پارکت همان چوب درخت بلوط است.
امروزه این پارکت ها در ساخت و سازهای امروزی به خوبی جای خود را باز کرده اند و از این جهت که درون ان ها مواد شیمیایی و صنعتی بکار گرفته نشده است، جز سالم ترین پارکت ها هستند که هیچگونه حساسیت پوستی و آلرژی در اثر تماس مستقیم پا و بدن نمی کنند.
این پارکت ها با رنگ های جذاب و زیبایی که دارند به خوبی با انواع دکوراسیون های منزل مانند دکوراسیون کلاسیک و سنتی ست می شوند.

سفارش عمده پارکت جدید ادونس اداری

سفارش عمده پارکت جدید ادونس اداری برای سفارش عمده پارکت راه های مجازی و اینترنتی از راه های حقیقی سریعتر هستند و به مقدار زیادی می توانند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنند، ولی باید دقت داشته باشید که از جای معتبر و اطمینانی این خرید را انجام دهید، یکی از مطمئن ترین راه ها برای خرید، همین سایت زیر است که شما در آن می توانید از کارشناسان مجرب هم برای نصب پارکت و نگهداری آن مشاوره های لازم را بگیرید.
همانطور که می دانید تمیزی و نظافت کفپوش های چوبی خیلی راحت است و تنها با یک پارچه نم دار می توان بر روی لکه ها کشید تا همانند روز اول تمیز و عاری از آلودگی باشد و گردوخاک های آن گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *