لمینت در واقع کفپوش های چوب مانندی است که ارزان‌تر از کفپوش چوبی بوده و همین امر باعث افزایش استقبال از این کفپوش‌ها در بازار شده است. البته این محصولات در تنوع مختلف و با طرح سرامیک هم به بازار عرضه شده است که متناسب با سلیقه‌های مختلف قابل استفاده است. فروش پارکت لمینت ارزان و با کیفیت توسط عرضه کنندگان معتبر این محصولات انجام می‌شود.

ارائه دهنده پارکت لمینت ارزان ضد لک

مقاومت پارکت لمینت در برابر خراش

مقاومت پارکت لمینت در برابر خراش

کفپوش یکی از المان‌های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است که زیبایی و کیفیت آن می‌تواند تاثیر مستقیم در زیبایی خانه و دیگر مکان‌ها داشته باشد. امروزه کفپوش‌ های متنوعی به بازار آمده است که پارکت لمینت از محبوبیت ویژه‌ای نسبت به بقیه برخوردار است. این محصول با طرح‌های متنوع که مهم‌ترین آن طرح چوب است ارائه می‌شود اما برتری‌هایی نسبت به چوب دارد که مهم‌ترین آن مقاومت پارکت لمینت در برابر خراش است. لایه رویی لمینت را از جنس ضد خراش می‌سازند که درجه سایشی آن AC است. از مزایای متنوع این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت در برابر خراش و ضربه که این ویژگی امکان استفاده در فضاهای متنوع را فراهم کرده است.

قیمت نسبتا ارزان در مقایسه با دیگر کفپوش ها مانند کفپوش چوبی.

امکان تمیز شدن عالی به تنهایی با دستمال مرطوب شده  با آب.

نصب و تعویض آسان و سریع بدون آسیب به کفپوش قبلی.

این محصول مانند سرامیک ضد آب نیست اما نسبت به کفپوش چوبی و یا پارکت مقاوت خوبی در برابر رطوبت دارد و برای آشپزخانه و فضاهای اینچنینی قابل نصب است.

عایق خوبی برای صوت و گرما  است، در زمستان گرمای خانه هدر نخواهد رفت.

خاصیت ضد لک و ضد کپک دارد که امکان نصب در فضاهای پر رفت و آمد وجود دارد.

موارد ذکر شده را می‌توان دلیلی بر محبوبیت این محصول دانست که باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

مرجع فروش پارکت لمینت ارزان ضد لک

مرجع فروش پارکت لمینت ارزان ضد لک

مرجع فروش پارکت، این محصول را در انواع نمونه ها، طرح ها و کیفیت ها متنوع در اختیار مشتریان قرار میدهد. از مزایای این مرکز فروش، وجود تنوع است که میتوان با هر نوع بودجه¬ای نمونه¬های ارزان را نیز خریداری کرد. در واقع خریدار میتواند با توجه به بودجه، سلیقه و زمان در دسترس، انتخاب مناسبی برای خرید کفپوش داشته باشد. پارکت لمینت از مواد HDF ساخته شده است که پوششی از لمینت روی آن را پوشانده و نصب آن مزایای متعددی را به دنبال دارد که در بالا ذکر کردیم. این کفپوش در کمترین زمان ممکن بدون هیچ کثیف کاری، قابل نصب بوده و زیبایی بی نظیری به فضا خواهد داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *