پارکت ضد خش بهترین انتخاب برای کف اتاق ها و در کل منزل شما می باشد. پخش کننده پارکت های ضد خش در کشور مراکز فروش معتبر هستند.

پخش کننده پارکت ضد خش کف ساختمان

مقاومت پارکت در برابر خراشیدگی

مقاومت پارکت در برابر خراشیدگی مقاومت پارکت در برابر خراشیدگی و مقاوم بودن آن در مقابل ضربه یکی از مهم ترین نکات در انتخاب پارکت می باشد. پارکت ضد خش از لحاظ دوام و کیفیت بهترین انتخاب است ، زیرا با کیفیتی که دارد، از هزینه های اضافی برای تعویض دوباره آن جلوگیری می کند. برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن و خراش برداشتن پارکت ، هنگام خرید دقت کنید، که پارکت ضد خش انتخاب نمایید. هنگامی که پارکت ها خراشیده می شوند ، وقتی غذا و یا سایر مواد روی آن ریخته می شود ، به داخل خراش ها و شکاف ها نفوذ پیدا می کنند و تمیز نمی شوند. پارکت های ضد خش در مقابل نور خورشید و سایر عوامل جوی مقاوم هستند. همچنین مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر خراش می باشند. ضد گرد و غبار بودن و براقیت بالا و جلا دهندگی از دیگر خصوصیات بارز پارکت ضد خش می باشد. از ویژگی های مهم دیگر ، ضد آب بودن و همچنین آب گریزی و روغن گریز بودن این نوع پارکت ها می باشد. به علت ضد آب بودن این پارکت ها از پوسته پوسته شدن و نفوذ آب جلوگیری می کند. همه این عوامل از تخریب پارکت جلوگیری می کنند و باعث طول عمر پارکت ها می شوند. لایه محافظی که روی سطح پارکت های ضد خش وجود دارد ، از خراشیدن و نفوذ آب به پارکت جلوگیری می کند و  باعث می شود، تمیز کردن و شستشوی آنها راحت تر انجام شود. این لایه محافظ ضد لک نیز می باشد و باعث شفافیت و براق بودن پارکت ها می شود. اگر ویژگی ضد خش بودن پارکت وجود نداشته باشد ، به مرور بر اثر ضربه و خوردگی خراش هایی که روی پارکت به وجود می آیند ، ظاهر آنها از حالت اولیه خارج می شود و باعث تخریب و از بین رفتن لایه های پارکت می شود. در این هنگام مجبور به تعویض دوباره پارکت ها می شوید و هزینه دوباره پرداخت می کنید. به همین دلایل بهترین انتخاب برای کف منزل و حتی کف آشپزخانه ها پارکت ضد خش می باشد.

قیمت فروش پارکت ضد خش کف ساختمان

قیمت فروش پارکت ضد خش کف ساختمان قیمت فروش پارکت ضد خش به کیفیت و نوع آن و مقاومت آن در مقابل خش و ضربه بستگی دارد. اگر پارکت با کیفیت با طول عمر بالا و با دوام خریداری کنید و کیفیت برایتان مهم باشد ، باید قیمت بالاتری پرداخت کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *