از جمله کف پوش های مورد استفاده در فضای داخلی منزل که زیبایی خاصی به آن می بخشد پارکت می باشد. این محصولات از چوب های طبیعی ساخته شده و به همین دلیل برای زیباسازی و دکوراسیون داخلی بسیار مناسب می باشند. انواع پارکت طرح سنگ برای پذیرایی کدامند و قیمت روز این محصول چقدر است؟

صادرات بهترین پارکت طرح سنگ طوسی

انواع پارکت طرح سنگ مناسب برای پذیرایی

انواع پارکت طرح سنگ مناسب برای پذیرایی

امروزه استفاده از کفپوش های پارکت به عنوان جایگزینی بسیار مناسب برای سرامیک به شمار می آیند. این محصول علاوه بر زیبایی دارای دوام و ماندگاری بالایی نیز می باشد و همچنین هزینه نصب آن نسبت به سرامیک بسیار پایین تر است. پارکت ها در انواع طرح های متفاوت به بازار عرضه شده اند.

پارکت طرح سنگ یکی از انواع این محصولات بوده که در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. از این پارکت می توان برای پذیرایی استفاده کرد. با توجه به این که اتاق پذیرایی و نشیمن نیاز به شستشو و نظافت کف در فاصله زمانی کم ندارند  بنابراین احتمال تماس رطوبت با پارکت ها بسیار پایین است و استفاده از این  پارکت گزینه بسیار مناسبی برای این فضاها می باشد.

پارکت های اتاق پذیرایی در رنگ های مختلف از طرح سنگ ارائه شده اند. انواع پارکت طرح سنگ دارای رنگ های متنوع بوده و همچنین ابعاد آن می‌تواند بسته به سفارش مشتری متغیر باشد. نوع طرح سنگ طوسی این محصول گزینه بسیار مناسبی برای اتاق پذیرایی بوده زیرا هم خوانی و هماهنگی بالایی با رنگ دیوارها و سقف دارد.

پارکت طرح سنگ طوسی بعد از نصب ساب زده می شود و فواصل بین پارکت ها به خوبی درزگیری می شود. 

این نوع پارکت مقاومت بالایی نسبت به ضربه دارد و سطح آن لیز نیست و بنابراین برای کودکان نیز بسیار مناسب است. 

ابعاد این نوع پارکت به گونه ای است که به سرعت می توان سطح کف پذیرایی را پوشش داد و علاوه بر این نیازی به انتظار کشیدن برای خشک شدن مانند سرامیک کاری ندارد.

قیمت روز پارکت طرح سنگ طوسی

قیمت روز پارکت طرح سنگ طوسی

چنانچه در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی به ویژه پارکت دارای فروشگاه می باشید و یا صادرات این محصول به کشورهای همسایه را انجام می دهید، پارکت طرح سنگ طوسی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

برای خرید این محصول می توانید با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مشخصات این محصول و قیمت روز پارکت نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و با ارزان تری می توانید آن را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *