امروزه با توجه به پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان،  استفاده از پارکت های طرح دار لمینت،  به طور گسترده ای افزایش یافته است.  این کف پوش،  جایگزین بسیار مناسبی برای کف پوش های چوبی گران قیمت است،  زیرا از نظر اقتصادی،  بسیار قیمت پایین تری دارند و مقرون به صرفه ترند.  فروشنده اصلی پارکت طرح دار لمینت،  همواره سعی می کند، که محصول را با توجه به کیفیت بالا و استاندارد های مورد تایید،  به طور گسترده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

فروشنده اصلی پارکت طرح دار لمینت

پارکت بهتر است یا سرامیک ؟

پارکت بهتر است یا سرامیک ؟ در حال حاضر،  گزینه های بسیاری برای انتخاب کف پوش جهت کف خانه پیش روی افراد است.  قبل از انتخاب،  باید اطلاعات لازم در مورد نوع کف پوش و مزایا و معایب هر کدام را در نظر بگیرید. به کار بردن پارکت یا سرامیک،  مانند فرش یا موکت نیست،  که به آسانی بتوان آن را عوض کرد.  بنابراین،  علاوه بر در نظر گرفتن تناسب ظاهری با دکوراسیون منزل،  باید کارایی و کاربری آن را مدنظر قرار دهید. 

سرامیک و پارکت،  هرکدام ویژگی های منحصر بفردی دارند و همچنین دارای معایبی نیز هستند که به آن ها اشاره می کنیم.  سرامیک به دلیل جنس آن،  ممکن است به مرور و در اثر رفت و آمد زیاد،  بر روی مفاصل پا تاثیر بد بگذارد،  ولی پارکت این گونه نیست.  از آنجایی که سرامیک از جنس سنگ است،  بنابراین شکننده است،  اما پارکت به دلیل چوبی بودن، دارای مقاومت و استحکام بیشتری است.  به علاوه،  در اثر ترک خوردگی یا شکسته شدن سرامیک، این محصول زیبایی ظاهری و اولیه خود را از دست می دهد. 

به دلیل نوع استفاده از مواد اولیه در تولید ساخت پارکت،  حفظ زیبایی و جلا دادن آن بسیار ساده تر است و به وسیله روغن های مخصوص،  می توان پارکت را همانند روز اول،  زیبا و چشم نواز کرد.  از طرفی تنوع در رنگ بندی و طرح،  در پارکت ها بسیار بیشتر است.  یکی از معایب عمده پارکت،  این است که در اثر رفت و آمد،  ایجاد سر و صدا می کند و نیاز به مراقبت زیاد و درز گیری دارد.  در حالی که کف پوش سرامیکی،  قابلیت شست و شوی راحت تری دارد  و مناسب محیط های مرطوب است.  با توجه به خصوصیات ذکر شده،  می توانید گزینه مورد نظر خود را مشخص نمایید. 

مراکز خرید پارکت طرح دار لمینت

مراکز خرید پارکت طرح دار لمینت مراکز خرید پارکت طرح دار لمینت،  بر اساس استاندارد های کیفی و بهداشتی نهاد های معتبر و مجاز و همچنین مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در تولید محصول،  اقدام به عرضه به شکلی وسیع می کند.  در هنگام خرید،  باید اطلاعات لازم را کارشناسان فعال در زمینه خرید و فروش پارکت،  کسب نمایید،  تا همواره خرید بهتری داشته باشید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *