قرنیز ام دی اف گلدار  به صورت عمده و با پایین ترین قیمت به فروش می رسد. امروزه خرید و فروش و استفاده از قرنیزهای سنگی به دلیل وزن زیاد و قیمت بالا رواج چندانی نداشته و بیشتر از انواع قرنیزهای ام دی اف که هم وزن کمتری دارند و هم از استحکام و زیبایی ظاهری خوبی برخوردارند، استفاده می شود. قرنیزهای گلدار برای پوشش دهی اطراف دیوار استفاده می شوند. این قرنیزها با روکش pvc جای انواع مشابه چوبی و سنگی را گرفته است و قیمت آن هم مناسب می باشد.

عمده فروشی قرنیز ام دی اف گلدار

عایق بودن قرنیز ام دی اف در برابر صدا

عایق بودن قرنیز ام دی اف در برابر صدا

امروزه در طراحی دکوراسیون های داخلی استفاده از انواع قرنیزهای ام دی اف با روکش pvc به وفور استفاده می شود. این نوع قرنیزها علاوه بر بر آنکه در طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند، رنگهای جذابی نیز دارند که می تواند در جلب نظر مشتری موثر باشد. این نوع قرنیزها را می توان بر روی انواع پارکت و سرامیک هم به آسانی نصب نمود. قرنیزهای ام دی اف اندازه های مختلفی دارند و برخی ویژگی های خاص سبب شده است استفاده از آنها رواج زیادی داشته باشد.

از جمله مهمترین این ویژگی ها می توان به عایق بودن قرنیز ام دی اف در برابر صدا و حرارت اشاره نمود. استفاده از قرنیز در کنار کفپوش های سرامیکی می تواند زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان کند. ضمن آنکه می توان به کمک آن درزهای کناره دیوار که ظاهر نازیبایی به ساختمان می دهد، به خوبی پوشاند.

رنگ های متنوع قرنیزهای ام دی دف امکان هماهنگ کردن آن را با قسمت های مختلف خانه به آسانی فراهم کرده و نصب آن در قسمت های پر رفت و آمد می تواند هارمونی خوبی با محیط ایجاد نماید.

تولید کننده قرنیز ام دی اف گلدار

تولید کننده قرنیز ام دی اف گلدار

قرنیز ام دی اف گلدار در طرح های مختلفی تولید می شود. تولید کننده قرنیز ام دی اف توانسته است با به کارگیری دانش روز و تجربه متخصصین محصولی را تولید نماید که علاوه بر فروش در بازار داخلی، به کشورهای دیگر هم صادر نماید. این نوع قرنیزها از نظر طول، عرض و ارتفاع با یکدیگر تفاوت داشته و همین موضوع سبب شده تا در فضاهای مختلف به راحتی قابل نصب و استفاده باشند.

ارتفاع قرنیزهای گلدار بین 7 تا 15 سانتی متر بوده و ضخامت آنها بین 8 تا 16 میلیمتر متفاوت می باشد. انواع قرنیزهای گلدار با توجه به درجه کیفی و ابعاد آن قیمت گذاری می شود. قیمت این نوع قرنیزها که با روکش pvc تولید شده اند بسیار مناسبتر از انواع قرنیزهای سنگی بوده و امکان نصب و تعویض آنها نیز ساده تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *