پارکت قابل شست و شوی ترک فلور یکی از انواع مرغوب پارکت ها در بازار می باشد. توزیع این محصول به روش های مختلفی صورت پذیرفته و در دسترس خریداران قرار می گیرد.

توزیع پارکت قابل شست و شوی ترک فلور

کاربرد های مختلف پارکت ترک فلور

کاربرد های مختلف پارکت ترک فلور امروزه کفپوش های مختلفی در بازار وجود دارند و این مسئله سبب گسترده بودن امکان انتخاب توسط مشتریان می شود. انواع کفپوش ها اعم از سرامیک و کاشی ها تا پارکت ها در انواع و رنگ های مختلف، کاربردهای متنوعی داشته و در محیط های مختلفی قابل نصب می باشند.

البته در این مقاله تنها بناست به پارکت و کاربردهای مختلف آن بپردازیم. پیش از پرداختن مستقیم به این مسئله بیایید ابتدا نگاهی به ویژگی های پارکت ترک فلور بیندازیم. این مرور کلی به ما کمک خواهد کرد تا درک کنیم در چه مکان هایی می توان این پارکت را نصب نمود و از مزایای بی شمار آن بهره برد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این پارکت قابل شست و شو بودن آن می باشد. پارکت فلور در مقابل رطوبت مقاوم است. همچنین دیگر مواردی که می توان این محصول را در مقابلشان مقاوم دانست باکتری ها و میکروب ها می باشد. این پارکت ها لغزنده نبوده و مقاومت خوبی در مقابل ضربه از خود نشان می دهند.

از دیگر ویژگی های منحصر به فردی که می توان برای پارکت ترک فلور برشمرد عایق حرارت و صدا بودن آن می باشد. این دو ویژگی _به خصوص در این عصر که صرفه جویی در مصرف انرژی از اهمیت بالایی پیدا می کند و سکوت محیط و عدم ورود آلودگی های صوتی از اهمیت فراوانی برخوردارند_ نمود بیشتری در بین دیگر ویژگی ها دارند.

این پارکت ها بو و آلودگی را در خود نگه نمی دارند و امکان ایجاد قارچ و کپک در آنها وجود ندارد. طرح و رنگ این محصولات ثابت بوده و به مرور زمان از بین نمی رود.

ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم به راحتی این ذهنیت را در شما ایجاد می کند که پارکت فلور کاربردهای مختلفی داشته و در مکان های متعددی قابل استفاده می باشد.

حقیقت امر چیزی جز این نیست. این پارکت را می توان در مکان های مختلفی از جمله منازل مسکونی مورد استفاده قرار داد. می توانید به راحتی و با خیال راحت این پارکت را چه در اتاق خواب، چه پذیرایی و چه در آشپزخانه نصب نموده و از زیبایی خیره کننده آن بهره مند شوید.

همچنین این پارکت را در مکان های عمومی نظیر بیمارستان ها، ادارات مختلف و … که تردد بالایی در آنها صورت می گیرد نصب می کنند.

علاوه بر اینها در مکان های شلوغی نظیر مدارس و دانشگاه ها می توان پارکت فلور را نصب کرد.

فروشنده پارکت قابل شست و شوی ترک فلور

فروشنده پارکت قابل شست و شوی ترک فلور کاربرد مختلف پارکت فلور را مورد بررسی قرار دادیم. دیدیم که ویژگی های منحصر به فرد این محصول سبب می شود که بتوان آن را در محیط های مختلف و در شرایط گوناگونی مورد استفاده قرار داد.

همین پرکاربرد بودن این محصول سبب می شود که بازار خرید و فروش آن از رونق بالایی برخوردار باشد.

فروشنده پارکت قابل شست و شوی ترک فلور، این محصول را در طرح ها و رنگ های مختلفی به فروش می رساند.

این محصول در ابعادی با اندازه ای تقریباً برابر 90 در 15 سانتی متر و به شکل تایل به بازار عرضه شده و توسط فروشنده در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *