پارکت لمینت ضد خش یک فناوری جدید در صنعت چوب و کفپوش است. ویژگی های مطلوب این کفپوش باعث شده به سرعت خود را به جایگاه رقابت با سایر نمونه های مشابه برساند. در اینجا می خواهیم شما را نحوه نصب پارکت، فروش و توزیع عمده پارکت لمینت ضد خش طوسی که یکی از نمونه های محبوب این کف پوش است آشنا کنیم.

توزیع عمده پارکت لمینت ضد خش طوسی

نحوه نصب پارکت لمینت در منزل

نحوه نصب پارکت لمینت در منزل امروزه پارکت های لمینت با توجه به سطح خاص و جنس بخصوص خود که لایه های مختلف چوب است بسیار پر طرفدار هستند. از طرفی نصب بسیار راحت و سریع این نوع کفپوش و همچنین قابل انتقال بودن و جابجایی این محصول باعث پر طرفدار بودن آن شده.

در زمینه نصب لمینت مانند سایر پارکت ها مهمترین نکته آماده سازی سطح کار است. زمین مد نظر باید به طور کامل صاف و بدور از هر پستی، بلندی و مسئله دیگری باشد. پس از مسطح کردن و فراهم کردن بستر مناسب پارکت ها را به مدت ۲ روز پیش از شروع کار در محیط قرار دهید تا با شرایط محیط و دما سازگاری پیدا کنند. سپس لازم است سطح زمین را با لایه ای عایق از پلاستیک یا فوم بپوشانید تا از لمینت در برابر رطوبت و عدم صافی و سایر مسائل محافظت کند.

از این پس لازم است به نوبت لمینت ها را ار کاور خارج کرده و با دقت و مهارت کامل آنها را در کنار هم بچینید. لمینت ها به شکل پازل با هم جور میشوند و از لبه با هم به وسیله شیارهای کار شده چفت می شوند.

مراکز فروش پارکت لمینت ضد خش طوسی

مراکز فروش پارکت لمینت ضد خش طوسی همانطور که می دانید پخش عمده زیبایی در طراحی و دکوراسیون هر فضایی نوع کفپوش است. به طور مثال کفپوش های تمام چوب که از درختان گردو و سرو.. تهیه می شوند هزینه های زیادی را متحمل می شوند. البته کاستی هایی در زمینه نگهداری و نصب این نوع پارکت ها نیز وجود دارد.

قیمت بالای پارکت تمام چوب و برخی شرایط باعث شده که فروش لمینت ها و استفاده از آنها در انواع دکوراسیون ها رواج پیدا کند. شما می توانید برای خرید پارکت لمینت طوسی و یا سایر انواع آن با مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز فروش پارکت ما در سراسر ایران و یا به روش خرید آنلاین از سایت های رسمی و معتبر ما اقدام به خرید پارکت مورد نظر خود کنید.

با خرید لمینت می توانید یکبار هزینه کنید و سپس آن را در سایر فضا ها و مکان های دیگر به راحتی مورد استفاده قرار دهید. البته این کفپوش با تمام مزیت ها و برتری هایی که نسبت به سایر کفپوش ها دارد از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *