پارکت فلور یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های پارکت است که با قابلیت شستشو بودن از گزینه های بسیار مناسب جهت انتخاب کف پوش داخل ساختمان است. در حال حاضر پخش پارکت قابل شست و شوی ترک فلور به صورت مستقیم و بی واسطه با نازل ترین قیمت انجام می شود و در صورت سفارش از جانب مشتری به هر نقطه ای از کشور ارسال می گردد.

پخش پارکت قابل شست و شوی ترک فلور

مزایای استفاده از پارکت فلور در منزل

مزایای استفاده از پارکت فلور در منزل بسیاری از خانه های مدرن امروزی جهت زیباسازی کف و دکوراسیون داخلی ساختمان از انواع پارکت ها با برند های گوناگون استفاده می کنند. پارکت فلور از برند های با کیفیت پارکت است که به دلیل مزایا و ویژگی های مثبت زیادی که دارد، جایگزین کف پوش های قدیمی گردیده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است.
از مزایای استفاده از پارکت فلور در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
این پارکت ها بسیار سبک هستند و قابلیت جابجایی آن ها بسیار آسان است.
از مهم ترین مزایا و ویژگی های این پارکت ها می توان به قابل شستشو بودن آن ها اشاره کرد. معمولا پارکت های فلور توسط عایق هایی از جنس  PVC و LVT پوشانده می شوند و در برابر آب و انواع مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارند؛ به همین دلیل در حین کثیف شدن می توان آن ها را با شوینده ها شستشو داد.
سطح بسیار براق و شفافی دارند و با طراحی جذاب سبب زیباتر شدن فضای خانه می شوند و شکل مرتبی به خانه می بخشند.
در برابر لیز خوردگی بسیار مقاوم اند.
قابلیت تحمل فشار در برابر ضربه و اجسام سنگین را دارا می باشند.
ضد حریق و آتش سوزی هستند.
ضد خش و ضد گرد و غبار می باشند و به راحتی با یک دستمال قابل پاک شدن هستند.
کاربرد بسیار زیادی دارند و علاوه بر منازل می توان از آن ها در بیمارستان ها و شرکت ها نیز استفاده کرد.
نیاز به موکت و یا فرش جهت پهن کردن روی کف پوش ندارند و به این صورت سبب صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

فروش پارکت قابل شست و شوی ترک فلور

فروش پارکت قابل شست و شوی ترک فلور فروش پارکت قابل شست و شوی ترک فلور توسط نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر به قیمت درب کارخانه انجام می شود و فرصتی مناسب برای خریداران است که محصول مورد نیاز خود را با قیمت تولیدی و زیر قیمت بازار تهیه نمایند و سود زیادی کسب کنند.
این پارکت ها به دو صورت حضوری و اینترنتی عرضه می شوند. در فروش حضوری شما می توانید به صورت مستقیم به مراکز خدمات دهنده مراجعه نمایید، و در فروش اینترنتی می توانید به سایت های فروش آنلاین ما مراجعه نمایید، طرح ها، مدل های جدید و قیمت ها را ببینید و در صورت مایل بودن سفارش خود را ثبت کنید تا در کم ترین زمان ممکن برای شما ارسال نماییم.
در صورتی که در حین خرید نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما در تمامی ساعات آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *