شرکت تولید پارکت دنیز به دنبال آن است تا این محصول را در اختیار همه ی طرفداران قرار دهد تا همه به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند. مشخصات فنی پارکت بسیار زیاد است و افراد با توجه به مشخصات مورد نیاز خود آن را سفارش می دهند. ارائه پارکت دنیز در این مجموعه به راحتی صورت می گیرد و مثل قبلا بسیار دشوار نیست. این محصول بسیار زیبا است و کارایی بسیار بالایی دارد.

شرکت تولید پارکت دنیز

مشخصات فنی پارکت دنیز

مشخصات فنی پارکت دنیز پارکت لمینت از جدیدترین کفپوش های موجود به شمار آمده که روز به روز بر کاربرد آن در فضاهای مدرن افزوده می شود، این محصول ضمن پدید آوردن انواع سطوح مستحکم، غیر قابل نفوذ و با دوام، زیبایی تمام را به محیط های مختلف هدیه بخشیده و یک جلوه شیک و بی همتا را در حکمفرما می سازد.

اما یکی از بهترین برندهای موجود از این محصول که خاص پسندان دست روی آن برای انتخاب گذاشته اند، پارکت لمینت هاوس بادن است که زیبایی به سبک مدرن را پدیدار ساخته و در نگاه مخاطبین، نفوذ عمیقی داشته است.

حال لازم است تا به اطلاعاتی مهم، پیش از انتخاب پارکت لمینت هاوس بادن دست پیدا کنید که در قسمت زیر آمده اند: این پارکت از بهترین طراحی بهره برده و هر یک از اجزای آن به شکل کامل و بدون هیچ درزی در کنار هم قرار می گیرند.

از میزان سختی و استحکام بی نظیری برخوردار بوده و نسبت به پاخور بودن مقاوم می باشد. به هیچ وجه سُر نبوده و قابلیت تحمل فشار زیاد را به همراه دارد. مجهز به قفل یونی کلیک مخصوص بوده و لذا نسبت به رطوبت نیز هیچ تاثیری نمی پذیرد.

نسبت به نور خورشید نیز به همین شکل عمل کرده و از ثبات رنگی و ظاهری بالا برخوردار است. از محصولات ضد سایش نیز به شمار آمده و ضخامت مناسب تا 8 میلیمتر را داراست. با توجه به سیستم خاص و پیشرفته ای که در این محصول طرح ریزی گشته، می توان آن را در کمترین زمان اجرا نمود.

ارائه کننده پارکت دنیز

ارائه کننده پارکت دنیز ارائه کننده پارکت دنیز این محصول را در مدل های مختلفی در اختیار همه قرار داده است برای تهیه و خرید این محصول کافی است با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

این محصول طبق اصول بهداشتی ساخته شده است و در مدل های مختلفی وجود دارد. ارائه کننده پارکت دنیز این محصول را در مدل های مختلفی در اختیار همه قرار داده است. این محصول بسیار زیبا و با کیفیت است از مواد عالی و با کیفیت ساخته شده است.

در شست وشوی مکرر تغیر شکل نمی دهد و شکل خود را حفظ می کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *