پارکت از کفپوش های مدرنی است که در چند سال اخیر به حوزه کاربرد راه یافته و حسابی جای خود را در فضاهای امروزی باز کرده است. این کفپوش به دلیل متریال طبیعی و چوبی که در ساختار خود داشته و همینطور ظاهر گرم و زیبایی که دارد، مورد توجه کثیر قرار گرفته است. اما در معرفی یکی از تاپ ترین نمونه های موجود از آن می توان پارکت ضدخش ادونس را نام برد که با کیفیت، کارایی و ظاهر ویژه اش، خیلی ها را مجذوب نموده و اکنون این محصول درجه یک ترک را می توانید از برترین شرکت پخش پارکت بخواهید.

شرکت پخش پارکت ضدخش ادونس

مشخصات پارکت ضدخش ادونس

مشخصات پارکت ضدخش ادونس پارکت را می توان یکی از جذاب ترین کفپوش هایی معرفی کرد که تمام خانه های شیک و امروزی از آن بهره مند می باشند، این محصول بر خلاف سرامیک، سُر نبوده و برای کسانی که بچه خردسال در منزل دارند، عالی به نظر می رسد، ضمن اینکه توسط آن می توان یک جلوه ظاهری بی نظیری را چه در منازل و در فضاهای دیگر مثل شرکت، رستوران، بوتیک و غیره ایجاد نمود که این امر باعث روانه شدن خیل عظیمی از مشتریان به سمت این مراکز خواهد شد.

اما یکی از برترین انواع پارکت یا بهتر بگوییم پارکت لمینت که مرغوبیت در آن حرف اول را می زند، پارکت ادونس است که یکی از خصوصیات بارز آن ضد خش بودن این محصول می باشد.
در ادامه قصد داریم تا توضیحات بیشتری را راجع به مشخصات پارکت ضدخش ادونس ارائه نماییم که عبارتند از:

  1. این محصول به دلیل روکش لمینتی که در آن بکار رفته، مقاومت بالایی را نه تنها نسبت به خط و خش، بلکه نسبت به رطوبت، فشار و ضربه از خود نشان خواهد داد.
  2. با زمینه های رنگی قهوه ای و طوسی به نمایش درآمده و در نظر مخاطبین، تاثیر عمیقی به جا نهاده است.
  3. مغزی آن از نوع اچ دی اف بوده و از این رو نسبت به سایش نیز مقاوم می باشد.
  4. به عنوان یک عایق عالی در برابر سرما و گرما عمل کرده و در فصل گرم، یک محیط خنک و در فصل سرد یک محیط گرم را پدیدار می سازد.

مرکز خرید پارکت ضدخش ادونس

مرکز خرید پارکت ضدخش ادونس اگر به دنبال سفارش عمده پارکت هستید، می توانید از پارکت ضدخش ادونس دیدن فرمایید، این محصول از تمام ابعاد ظاهری و کیفی مورد تایید بوده و مطابق با استانداردهای روز دنیا ارائه گشته است، لذا از هر جهت می توانید به آن اعتماد کرده و یک محصول ایده آل را دریافت نمایید.

اما یکی از راه هایی که از طریق آن موفق به تهیه سریع تر این محصول خواهید شد، مسیر پیش روست که به عنوان بزرگترین مرکز خرید پارکت ضد خش ادونس فعالیت داشته و می توانید از طریق آن به چنین محصولاتی دسترسی یابید:

  • پارکت ادونس اصل و مرغوب
  • همراه با کدهای متنوع جهت انتخاب بهتر نظیر پارکت ادونس کد 1009، کد 710، کد 722، کد 763 و غیره
  • پارکت ادونس با قیمت مستقیم و مناسب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *