پارکت ها جزء دسته محصولاتی هستند که زیبایی و گرمی خاصی را به محیط های منازل و اداره ها می بخشند و مدل های بسیار متنوعی دارند و برای هر طیف سلیقه و ذائقه ای مدل های جذاب وجود دارد.

شرکت عرضه پارکت ترک فلور هاوس بادن ادونس، بهترین و با کیفیت ترین پارکت های ترک را در سایز ها و ابعاد مختلف و متنوع برای محیط های گوناگون و به صورت یک تکه و یا چند تکه ریز و درشت با رنگ های تیره و روشن و قیمت های بسیار عالی و مناسب برای تمامی اقشار به مشتریان و خریداران عزیز خود عرضه می کنند.

شرکت عرضه پارکت ترک

راهنمای انتخاب پارکت ترک

راهنمای انتخاب پارکت ترک در این بخش می خواهیم به بررسی راهنمای انتخاب پارکت ترک بپردازیم:

  • اولین نکته ای که هنگام خرید و انتخاب پارکت ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم سبک پارکت ها است و برای اطلاع از سبک های مختلف پارکت ها باید دکوراسیون محیط مورد نظر را در مورد بررسی قرار دهیم و طبق رنگ و دکور محیط پارکت ها را خریداری نماییم. به طور مثال پارکت های تیره و کشیده و بلند و یک تکه برای محیط های اداری مناسب است و هرچه رنگ روشن باشد و پارکت ها کوچک و ریز تر باشند، برای محیط های داخل منازل مناسب می باشند.
  • دومین نکته هنگام خرید این است که توجه شود کدام پارکت ها قابل شستشو هستند و بدون هیچ گونه آسیب و ضرری برای پارکت ها به وجود نیاید و ضمنا پارکت هایی انتخاب شود که بتوان آن ها را علاوه بر آب با ماده های شوینده مخصوص خریداری شوند تا بتوان آن ها را برای مدت زمان زیادی حفظ کرد و عمر طولانی داشته باشند.

قیمت فروش پارکت ترک

قیمت فروش پارکت ترک مرکز فروش پارکت ترک، بهترین و با کیفیت ترین پارکت ها را در اندازه ها و ابعاد های مختلف و رنگ های متنوع و گوناگون با قیمت های عالی و مناسب به مشتریان و متقاضیان خود عرضه می کنند.

قیمت نهایی این محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی دو مورد اصلی و مهم آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت این محصولات، اندازه و ابعاد هر دانه پارکت ها می باشد. به هر میزانی که پارکت ها بزرگ تر باشند و سایز و حجم بیشتری داشته باشند قیمت بیشتری داشته و گران تر می باشند.

دومین عامل موثر در تعیین نرخ پارکت ها، نوع و جنس پارکت ها است. پارکت هایی که وارداتی می باشند و از جنس ترک و چوب های درخت بلوط و گردو می باشند نسبت به سایر جنس ها و چوب های دیگر قیمت گران تری خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *