در طی سالها که از صنعت ساختمان سازی میگذرد تا کنون کفپوش های زیادی معرفی و مورد استفاده قرار گرفته اند که هیچ یک به اندازه پارکت لمینت هاوس بادن نتوانسته توجه فعالان بخش های ساختمانی و همچنین مصرف کننده را به خود جلب کند.

مشخصات پارکت لمینت با توجه به ویژگی های بسیار زیادی که در خود دارد از ابتدای ورود خود توانست تحول عظیمی را در بخش کفپوش ها به وجود آورد و امروزه محبوبیت بسیار زیادی نسبت به دیگر کفپوش ها پیدا کرده است.

مراکز عرضه پارکت لمینت هاوس بادن

مشخصات پارکت لمینت هاوس بادن

مشخصات پارکت لمینت هاوس بادن پوشش چوبی کف بوده که با چسب بر روی زمین چسبانده می شود و به دلیل عدم مقاومت دربرابر آب ، حشرات و قیمت بالا پارکت از بازار حذف و متریال جدیدی به نام لمینیت جایگزین آن گردید. پارکت لمینت دارای چهار طرف کلیک می باشد که برای نصب ابتدا در زیر آن یک لایه فوم پارکت پهن و سپس به صورت پازل در کنار هم بدون استفاده از هیچ چسبی قرار می گیرند. رویه لمینیت در برابر آب مقاوم بوده ولی لایه ی چوبی و کلیک های آن آسب پذیر هستند.

پارکت لمینت هاوس بادن تنها یک کفپوش زیبا نیستند بلکه از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار میباشند که این موضوع خود یک گزینه مهم برای خریدار و مصرف کننده محسوب میشود. در ساخت پارکت از بهترین نوع چوب استفاده میشود که البته در این بین برای ساخت پارکت لمینت ها علاوه بر چوب از روکش لمینتی نیز استفاده میشود که مقاومت آنها را تا حد زیادی افزایش میدهد.

کیفیت پارکت و پارکت لمینت ها مثال زدنی است و تا کنون به ندرت پیش آمده که این کفپوش ها مقاومت کمی را در برابر فشار و وزن زیاد از خود نشان دهند. البته پارکت و پارکت لمینت از مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر ضربه برخوردار است و به همین دلیل برای استفاده در ساختمان های پر رفت و آمد نیز بسیار مناسب و ایده آل میباشد.

البته توجه داشته باشید که تنها زمانی میتوانید از مزیت کیفیت و مقاومت پارکت بهره مند شوید که بتوانید از میان پارکت های موجود نوع با کیفیت آنرا خریداری نمایید و نباید انتظار داشته باشید که پارکت های بی کیفیت بتوانند دوام و کیفیتی طولانی مدت داشته باشند

فروشنده پارکت لمینت هاوس بادن

فروشنده پارکت لمینت هاوس بادن فروشنده پارکت هاوس بادن به صورت تخصصی روی پارکت ترک فلور هاوس بادن ادونس دنیز ، عملکرد حرفه ای و خوبی را دارد که شما میتوانید با خیال راحت از سایت مارکا مارکت سفارش خودتوت رو ثبت کنید و سفارش دهید . بزای ثبت سفارش کافیست که به اینجا ضربه بزنید و خریدی مطمئن و لذت پذیری را با ما تجربه کنید‌.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *