پارکت جز پرفروشترین و کفپوش ها در بازار است که انواع مختلفی دارد و بهترین مدلهای آن که با کیفیتی بالا توسط مراکز معتبر عرضه می‌ شود، پارکت فوق برجسته است که این پارکت تنوع طرح و رنگ متفاوتی داشته و علاوه بر کیفیت، قیمت آن هم مناسب است که مدل های متنوع آن امکان خرید گسترده تری را به شما خواهد داد تا انتخاب خود را بدون محدودیت انجام دهید. مرکز عرضه پارکت فوق برجسته

مشخصات پارکت فوق برجسته باکیفیت

مشخصات پارکت فوق برجسته باکیفیت اگر قصد خرید یک کفپوش مناسب دارید و در انتخاب آن تردید دارید، قطعاً با دانستن مشخصات پارکت باکیفیت انتخابی هوشمندانه خواهید داشت. این مشخصات کمک می‌ کند که شما با کاربرد و ویژگی های مثبت محصول آشنا شوید و در خرید خود دقت بیشتری داشته باشید.

از مشخصات این پارکت های باکیفیت می‌ توان به مقاومت آنها در برابر رطوبت اشاره کرد. در واقع اولین مورد در انتخاب این کالا مقاوم بودن آنها در برابر آب و رطوبت است که نشان دهنده اصل بودن پارکت می باشد و در صورت اصل بودن، طول عمر آنها بسیار بالا بوده و از مواد اولیه با کیفیت تولید شده است.

پارکت های برجسته دارای تنوع رنگ بندی است که شما عزیزان طبق مکانی که می خواهید این کار را استفاده کنید، رنگ بندی های مناسب آن را انتخاب می کنید. این پارکتها ضدضربه بوده و در اثر فشار و وزن سنگین نشکسته و آسیب نمی‌ بیند.

مهمترین ویژگی که این پارکتها دارد که برای بانوان حائز اهمیت است، تمیز و پاک کردن آسان آنها است که به راحتی گرد و غبار را با یک دستمال می توان تمیز کرد و به دلیل ظاهر شفاف و زیبایی که دارند، جلوه‌ای بسیار شیک و لوکس به منزل می بخشد. این پارکت ها از بهترین جنس های مقاوم تولید شده و همین موضوع آن را قابل استفاده در هر مکانی کرده است که به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی شناخته شده و با گذشت زمان در رنگ آن هیچ تغییری ایجاد نمی شود.

قیمت فروش پارکت فوق برجسته

قیمت فروش پارکت فوق برجسته توجه به اصل و با کیفیت بودن پارکت اهمیت بسیار زیادی دارد، به این منظور اگر شما هم به دنبال یک خرید خوب هستید بهتر است، قبل از هر چیزی به برند برتر تولیدکننده آن اهمیت بدهید. از جمله برند های پرفروش این محصول می‌ توان به پارکت ترک، فلور، ادونس، دنیز و بادن اشاره کرد که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌ رسانند.

قیمت فروش پارکت فوق برجسته با توجه به جنس چوب پارکت و اندازه و ابعاد آنها تعیین می شود که اشکال مستطیلی و کشیده جز گرانترین نوع پارکت ها به شمار می رود و در صورت خرید مستقیم نیز، می توان در کاهش هزینه ها نقش داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *